Twittera codziennie odwiedza 372 tys. internautów z Polski, rzadziej w weekendy

W lipcu br. serwis społecznościowy Twitter odwiedzało codziennie średnio 1,4 proc. polskich internautów. Rekordowym dniem był 25 lipca, gdy serwis odwiedziło 2,6 proc. użytkowników sieci - wynika z danych Gemiusa.

km
km
Udostępnij artykuł:

W lipcu serwis Twitter odwiedzało dziennie średnio 372 tys. internautów z Polski, stanowiących 1,4 proc. wszystkich użytkowników sieci.

Największą popularnością strona cieszyła się 21, 24 i 25 lipca. Dzienny rekord liczby odwiedzających serwis padł w poniedziałek 25 lipca i wyniósł 677 tys. osób (2,6 proc.). Najmniej internautów odwiedziło Twittera w sobotę 1 lipca ─ 184 tys. (0,7 proc.).

W ubiegłym miesiącu popularność strony Twitter.com wśród użytkowników wyraźnie spadała w weekendy. Średnia dla sobót i niedziel kształtowała się na poziomie 298 tys. użytkowników. Oznacza to, że tylko co setny polski internauta zaglądał w tym czasie na Twittera.

grafika

Firma Gemius poddała analizie dane z lipca 2017 r. zebrane wśród polskich internautów w wieku 7–75 lat. W analizie uwzględniono dane dla strony internetowej Twitter.com ze wszystkich urządzeń – komputerów osobistych i laptopów oraz urządzeń mobilnych.

 

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Jak radzić sobie z nadciśnieniem? Kompleksowy przewodnik po zdrowych nawykach
Materiał reklamowy

Jak radzić sobie z nadciśnieniem? Kompleksowy przewodnik po zdrowych nawykach

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]