WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami pism telewizyjnych w maju 2017

„Twój Styl” liderem sprzedaży czasopism luksusowych w maju, niemal wszystkie tytuły na minusie

2017-08-11 A A A KOMENTARZE: 2 FORUM DRUKUJ POLEĆ

W maju 2017 roku liderem sprzedaży miesięczników luksusowych i shooppingowych był „Twój Styl”. Najwięcej zyskało „Zwierciadło”, a liderem wśród spadków był magazyn „Be Active” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

„Twój Styl” liderem sprzedaży czasopism luksusowych w maju, niemal wszystkie tytuły na minusie

W maju tego roku średnia sprzedaż ogółem „Twojego Stylu” (Wydawnictwo Bauer) wyniosła 161,2 tys. egzemplarzy. W porównaniu z majem zeszłego roku, tytuł stracił 6,13 proc.-  wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Kolejne miejsce zajęła „Pani” (Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą na poziomie 71,3 tys. egz. Tytuł poprawił wyniki w porównaniu z analogicznym okresem w 2016 roku o 9,39 proc. Miesięcznik ten awansował z miejsca piątego.

Podium najchętniej kupowanych tytułów w analizowanym segmencie zamyka „Avanti” (Agora), która spadła z miejsca drugiego. W maju jego sprzedaż uplasowała się na poziomie 69,8 tys. egzemplarzy -  o 17,05 proc. mniej niż w maju roku ubiegłego.

Z ósmej na czwartą pozycję awansował magazyn „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło). Jego sprzedaż ogółem w maju br. uplasowała się na poziomie 65,4 tys. egz., po wzroście o 12,77 proc. - największym w zestawieniu.

Najwięcej - 35,69 proc. - stracił z kolei miesięcznik „Be Active. Dietetyka & Fitness” (Edipresse Polska), którego wynik wyniósł 33,1 tys. egz. W zestawieniu spadł on z lokaty 10. na 13.

W porównaniu z kwietniem br., największe spadki spadki sprzedaży zanotowała „Grazia” - było to 61,16 proc. Lider zestawienia - „Twój Styl” - sprzedawał się gorzej o 25,48 proc.

Z kolei najwyższym wzrostem sprzedaży, wynoszącym 79,75 proc., może pochwalić się zestawienie „Glamour” (Grupa Burda).

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

 

Autor: Justyna Dąbrowska

Wiecej informacji: Twój Styl, miesięcznik luksusowy, zkdp

Komentarze (2) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia