„Twój Styl” na czele sprzedaży pism luksusowych, „Glamour” stracił najwięcej

W sierpniu 2014 roku liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Uroda”, a na przeciwnym biegunie znalazł się magazyn „Glamour”.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
„Twój Styl” na czele sprzedaży pism luksusowych, „Glamour” stracił najwięcej

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu 2014 roku wyniosła 210 183 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do sierpnia 2013 roku pismo to zanotowało wzrost o 2,56 proc.

Drugą lokatę zajął magazyn „Cosmopolitan” (Marquard Media Polska) z wynikiem na poziomie 101 889 egz., po spadku o 15,74 proc.

Trzecia pozycja należała do miesięcznika „Joy” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 20,29 proc. i wyniósł 95 669 egz.

Na piątym miejscu uplasował się miesięcznik „Wysokie Obcasy Extra” (Agora), który do lutego br. był dwumiesięcznikiem. Sprzedaż ogółem tego tytułu w sierpniu br. wyniosła 89 077 egz.

Największym wzrostem sprzedaży ogółem - o 37,85 proc. do 51 750 egz. - pochwalić się mógł magazyn „Uroda” (Edipresse Polska), który jednak spadł z miejsca dziewiątego na dziesiąte. To dane dotyczące podwójnego i zarazem ostatniego wydania tego miesięcznika. Tytuł od listopada br. będzie kwartalnikiem wydawanym pod marką „Flesz Uroda” (więcej na ten temat).

Z kolei najwięcej - 30,57 proc. - stracił miesięcznik „Glamour” (Grupa Burda), którego wynik wyniósł 78 082 egz. W zestawieniu spadł on z miejsca czwartego na siódme.

Magazyny „Harper’s Bazaar” i „Hot Moda” (oba wydawane przez Marquard Media Polska) miały łączone wydania lipcowo-sierpniowe, których wyniki opublikowane zostały w deklaracjach za lipiec br. Sprzedaż ogółem podwójnego numeru „Harper’s Bazaar” wyniosła 38 384 egz., a „Hot Mody” - 53 880 egz. (więcej na ten temat). Łączony numer lipcowo-sierpniowy miał też miesięcznik Burdy „InStyle”, który osiągnął sprzedaż ogółem na poziomie 66 934 egz.

W sierpniu 2014 roku w porównaniu do lipca 2014 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 86,07 proc.) również pochwalić się mogła „Uroda” (Agora). Z kolei najwięcej w tym ujęciu stracił magazyn „Avanti” (Agora) - było to 11,48 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"