Tydzień w reklamie tv: mniej na leki i żywność, TVP w dół

W minionym tygodniu cennikowo na reklamę telewizyjną w Polsce wydano prawie 264 mln zł. Sporo więcej niż tydzień wcześniej przeznaczono na reklamy leków i żywności.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, że w zeszłym tygodniu na reklamy w telewizji cennikowo przeznaczono 2,8 mln zł więcej niż we wcześniejszym tygodniu (zobacz dokładne dane z tego okresu).

Wydatki na reklamy produktów zdrowotnych i leków spadły w skali tygodnia o ponad milion złotych, a na reklamy żywności - o 4,7 mln zł. Za to na spoty produktów i usług telekomunikacyjnych przeznaczono 6 mln zł więcej.

Polsat cennikowo zarobił z reklam 0,66 mln zł więcej niż tydzień wcześniej, a TVN - minimalnie mniej. Natomiast wpływy reklamowe TVP 1 spadły w skali tygodnia o ok. miliona złotych, a w przypadku TVP 2 - o około 1,5 mln zł. 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych