Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w maju 2013 roku uplasowała się na poziomie 919 185 egz., co oznacza spadek względem maja 2012 roku o 4,36 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 4,96 proc. i ustabilizowała się na poziomie 381 871 egz.
Z miejsca czwartego na ostatnią lokatę podium awansował „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 168 880 egz., po spadku o 8,02 proc.
Dwa oczka niżej uplasował się „Super TV” (także Wydawnictwo Bauer). Średnia sprzedaż ogółem tego magazynu spadła najbardziej w zestawieniu, bowiem o 15,22 proc. do poziomu 146 598 egz.

W maju 2013 roku w porównaniu do kwietnia 2013 roku wszystkie tygodniki telewizyjne zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciły tutaj „Teleprogramy” (Teleprogramy) - było to 9,32 proc.
Tygodnik „Kropka TV” (P&P) nie został zgłoszony do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.











