SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Tylko muzyka”: 3,8 mln widzów, lepsze tylko “Ranczo”

Nadawana w niedziele trzecia edycja talent-show Polsatu “Tylko muzyka” gromadzi 3,76 mln widzów, czyli tyle samo co nadawana w 2011 pierwsza seria. Program przegrywa tylko z nadającą “Ranczo” Jedynką, ale w grupie komercyjnej jest liderem.

“Tylko muzykę 3” oglądać można w Polsacie o 20.00. Po trzech odcinkach udział show gromadzi średnio 3,76 mln widzów (w grupie 4+ wynosi 22,27 proc.) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl. To mniej niż osiąga w tym czasie TVP 1, która nadaje wówczas “Pogodę”, “Ranczo” i filmy fabularne, co daje jej 25,88 proc. udziału. Słabiej od Polsatu wypadają jednak TVN (“Surowi rodzice”, “Prawo Agaty”; 16,50 proc.) i TVP2 (gł. “Kabaretowy Klub Dwójki”, “Aida”; 7,09 proc.).

Z kolei wśród widzów w wieku od 16 do 49 lat udział “Tylko muzyki” wynosi 26,65 proc., co daje Polsatowi pozycję lidera w tej grupie przed TVN (19,39 proc.) i Jedynką (19,23 proc.).

Nadawana rok temu pierwsza edycja “Tylko muzyki” miała średnio 3,77 mln widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 24,43 proc. i 30,91 proc. (więcej na ten temat). Program nadawano wówczas w soboty o 20.00. W niedziele ukazuje się on od jesieni ub.r. - wtedy trzy pierwsze wydania zgromadziły 3,32 mln widzów (dowiedz się więcej).

Polsat przenosząc format na niedzielę znacznie poprawił wyniki pasma 20.00 - 22.00. W pierwszych trzech tygodniach marca 2011 roku stację w tym czasie śledziło 2,07 mln osób przy udziale na poziomie 12,19 proc. w 4+ i 14,04 proc. w 16-49.



 

Dane telemetryczne pokazują, że muzyczne show oglądają najchętniej kobiety, widzowie w wieku 16-19 lat i między 30. i 59. rokiem życia, mieszkańcy wsi i średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim.



Widownia “Tylko muzyki 3” odcinek po odcinku

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
04-03-20123 794 71521,88%26,25%
11-03-20123 781 42022,60%27,27%
18-03-20123 739 33422,35%26,47%
Średnia3 771 53122,27%26,65%


Oglądalność show na tle konkurencji

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVP14 409 84825,88%19,23%
Polsat - Tylko...3 771 53122,27%26,65%
TVN2 811 18816,50%19,39%
TVP21 208 5467,09%5,63%


 
Profil widowni programu

  ADH %AFF
PłećMężczyźni45,55%95
Kobiety54,45%105
Wiek 4-92,79%47
 10-155,79%87
16 - 195,82%107
20 - 244,52%59
25 - 298,26%93
30 - 3411,59%140
35 - 398,51%115
40 - 448,24%127
45 - 497,24%108
50 - 5411,45%143
55 - 598,37%107
6017,40%84
Wlk. miastaWieś42,51%108
< 50 tys.22,77%97
50-100 tys.8,53%103
100-200 tys.10,13%132
> 200 tys.16,06%75
ZawódTop management10,27%104
Pracownicy średniego szczebla14,01%90
Pracownicy fizyczni i rolnicy23,04%122
Emeryci26,04%103
Inni26,64%87
WykształceniePodstawowe47,87%119
Średnie32,48%100
Wyższe11,06%76
Inne8,59%68

Dołącz do dyskusji: “Tylko muzyka”: 3,8 mln widzów, lepsze tylko “Ranczo”

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
edek
Ten program jest już nudny, zdecydowanie wole x-factor, tam przynajmniej na scenie coś się dzieje
odpowiedź
User
max
ale wiocha
odpowiedź
User
ekspert
rewelacja....
odpowiedź