Resort na realizację zaplanowanej akcji przeznaczy od 8,5 do 9,5 mln zł netto. Celem loterii, wchodzącej w skład programu „Weź paragon”, jest uświadomienie konsumentom, że prosząc o paragon przy zakupach wspierają uczciwą konkurencję. Ponadto paragon jest dowodem na to, że usługa jest świadczona legalnie i zostanie od niej odprowadzony podatek VAT. Program „Weź paragon” ma się przyczynić do ograniczenia deficytu sektora finansów publicznych w 2015 roku.
Początek loterii planowany jest na jesień bieżącego roku. Od tego momentu raz w miesiącu będzie odbywać się losowanie nagrody głównej - samochodu rodzinnego, a dwa razy w miesiącu losowanie nagród dodatkowych: notebooków i tabletów. Łączna pula nagród ma wynieść około 100 tysięcy złotych miesięcznie.
Do zadań agencji należy przygotowanie i organizacja loterii oraz jej kompleksowa obsługa. Chodzi m.in. o zaprojektowanie i obsługę strony internetowej akcji, świadczenie telefonicznej usługi help-desk oraz zaprojektowanie i wykonanie wirtualnego studia telewizyjnego (zapewnienie pomieszczenia, stworzenie scenariuszy, konspektów i wizualizacji losowania, przeprowadzenie losowań, emisja na żywo, nagranie losowań i symbolicznego wręczania nagród). Ponadto Unique One razem z partnerem konsorcjum agencją NuOrder, będzie odpowiedzialna za zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii reklamowej w internecie.

W przetargu Ministerstwa Finansów wzięło udział dwóch oferentów - oprócz zwycięskiego także konsorcjum złożone ze spółek FM Pro, Playprint Polska i Grymark.











