- Sukces wprowadzenia na rynek miesięcznika „Be Active” i przeprowadzone przed launchem tego projektu badania rynku zachęciły nas do repozycjonowania „Vity” w kierunku pisma z wyższej półki: poradnika z elementami lifestyle - mówi Ewa Redel-Bydłowska, wiceprezes Edipresse Polska i dyrektor wydawnicza „Vity”. - Grupa kobiet dbających o zdrowie i dobre samopoczucie dokonuje świadomego wyboru i oczekuje wyższej jakości oraz większej ilości treści - dodaje.
Odświeżony magazyn podzielony będzie na pięć sekcji: „Zdrowa” (tu znajdzie się aktualny temat miesiąca, a także informacje o zdrowym odżywianiu, badaniach i profilaktyce, domowych sposobach leczenia oraz wywiady ze specjalistami i materiały eksperckie), „Szczupła” (w tej sekcji znajdą się porady dotyczące diety, testy nowych produktów, kuchnia, rubryka z poradami dla kobiet 40+, programy odchudzające), „Piękna” (dział poświęcony codziennej pielęgnacji twarzy, włosów i ciała, zawierający przegląd nowości kosmetycznych), ”Szczęśliwa” (dział poświęcony rozwojowi osobistemu z wywiadami i poradami psychologów oraz artykułami przygotowywanymi we współpracy z seksuologiem Andrzejem Komorowskim) oraz „Aktywna” (sekcja z modą i akcesoriami, treściami o jodze, medytacji i SPA).

Ewa Redel-Bydłowska zapewnia, że między miesięcznikiem „Vita” a wydawanym od lipca br. magazynem o aktywnym i zdrowym stylu życia „Be Active”, którym kieruje Ewa Chodakowska, będą różnice.
- „Vita” koncentruje się na zdrowiu i jego profilaktyce w szerokim zakresie, obejmując oczywiście także tematykę żywienia, aktywności fizycznej i psychologii, podczas gdy „Be Active. Dietetyka & fitness” - jak wskazuje już samo rozszerzenie tytułu - ma bardzo mocną ofertę w obszarze związanym z ćwiczeniami, programami odchudzającymi i motywacją do zmian - mówi Redel-Bydłowska. Ponadto „Vita” nie będzie też pismem autorskim - ma korzystać z szerokiego grona ekspertów i autorytetów w swoich dziedzinach.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wszystkie-pisma-luksusowe-ze-spadkami-po-trzech-kwartalach-be-active-na-podium ##

Zmieniony miesięcznik zyska nową szatę graficzną i logo, zaprojektowane przez Marka Knapa, dyrektora artystycznego Edipresse Polska. Objętość pisma wzrośnie o 32 strony do 116 stron, a format zwiększony zostanie do 210 mmx 280 mm. Magazyn będzie kosztował 7,99 zł, czyli o 2 zł więcej niż dotąd. Styczniowy numer ukaże się w nakładzie 70 tys. egz.
Od wydania lutowego br. sprzedaż „Vity” wesprze kampania promocyjna w stacjach telewizyjnych, internecie oraz w magazynach wydawnictwa Edipresse Polska. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy MediaCom. Kreację przygotował wydawca, który na kampanię przeznaczy 3,53 mln zł netto.
Magazyn „Vita” nie został zgłoszony do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.











