Viva Polska z muzyką przez całą dobę. Znikają programy rozrywkowe

Kanał Viva Polska od lipca br. przez dwa wakacyjne miesiące na antenie emitować będzie tylko teledyski. Z ramówki stacji znikną wszystkie programy rozrywkowe - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
Viva Polska z muzyką przez całą dobę. Znikają programy rozrywkowe
Daniel Reszka

Viva Polska poszerzenia pasm muzycznych z 10 do 16 godzin na dobę dokonała już w lutym br. Wówczas też wprowadzono pasmo „Viva Dance” z teledyskami z gatunku elektronicznej muzyki tanecznej. Natomiast w kwietniu br. stacja zaczęła nadawać klipy przez cały dzień w piątek i sobotę.

- Spotkało się to z dobrym przyjęciem naszych widzów. Teraz rozszerzamy te pasma na pozostałe dni tygodnia - mówi Wirtualnemedia.pl Daniel Reszka, wiceprezes VIMN Polska ds. produktu i marketingu. Od 1 lipca br. Viva Polska przez całą dobę emitować będzie tylko klipy, z ramówki znikną tym samym powtórki reality-show „Nieustraszeni” czy „Z kamerą u Kardashianów”, pokazywanie obecnie wieczorami.

Reszka podkreśla, że doświadczenia stacji pokazują, że właśnie w wakacje widzowie najczęściej poszukują muzyki, więc lato to idealny czas na rozszerzanie pasm muzycznych. Viva nie zamierza zmieniać charakteru emitowanych teledysków -  Profil stacji to elektroniczna muzyka taneczna i wyniki oglądalności oraz głosy od widzów potwierdzają, że właśnie takiego materiału oni oczekują - dodaje Reszka.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w maju br. udział Viva Polska w grupie komercyjnej 16-49 wyniósł 0,16 proc., podczas gdy rok wcześniej plasował się na poziomie 0,31 proc. (więcej na ten temat). Przedstawiciele stacji podkreślają jednak, że pasma muzyczne notują wzrosty oglądalności. Istotne jest też, że emisja teledysków kosztuje mniej niż nadawanie programów rozrywkowych, które mają kosztowne licencje.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?