VML z influencerską obsługą Samsunga

W wyniku przetargu, Samsung powierzył VML pełną obsługę influencerską dywizji Mobile, Digital Appliances i Visual Display.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
VML z influencerską obsługą Samsunga

Współpraca marki Samsung i agencji VML trwa od 2016 roku. W zakresie działań z influencerami, VML dotychczas obsługiwał markę w obszarze dywizji Mobile oraz projektowo inne dywizje. 

W ramach nowej umowy agencja będzie prowadzić wszystkie działania z influencerami dywizji Mobile, Digital Appliances i Visual Display.

– Długofalowa współpraca z Samsung i budowanie komunikacji dla tej marki w oparciu o działania z ambasadorami i influencerami od lat jest benchmarkiem w branży oraz jednym z kluczowych projektów realizowanych przez VML. Jesteśmy bardzo dumni, że Samsung po raz kolejny docenił nasze podejście strategiczno-analityczne oraz nowatorski model współpracy. Otwieramy ten kolejny rozdział z jeszcze większą ekscytacją – komentuje Małgorzata Słychań, influencer head, VML.

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?