SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

VUMag.pl zyskał pół mln użytkowników. Kafeteria i Wizaz liderami serwisów kobiecych

Uruchomiony przez Grupę Onet pod koniec ub.r. VUMag.pl odwiedziło w styczniu 495 tys. użytkowników, którzy wykonali 2,6 mln odsłon. Witrynie dużo jeszcze brakuje do zasięgów czołowych serwisów dla kobiet, ale wyprzedziła już strony takie jak Milionkobiet.pl i Stylio.pl.

VUMag.pl, pozycjonowany jako serwis premium dla kobiet, zanotował w styczniu dokładnie 494,9 tys. real users, 2,5 mln odsłon na urządzeniach stacjonarnych i 116 tys. odsłon mobilnych - wynika z danych Megapanelu PBI/Gemius opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Przeciętny użytkownik (czy raczej użytkowniczka) spędził na stronie  7 minut i 17 sekund.

Przedstawiciele Grupy Onet deklarują zadowolenie z tych wyników i deklarują, że w kolejnych miesiącach będą one lepsze. - Udało nam się znaleźć grono wiernych i powracających do serwisu użytkowników - mówi Wirtualnemedia.pl Barbara Żbik, rzeczniczka portalu. VUMag.pl był do tej pory promowany głównie na innych stronach Grupy Onet. Planowana jest też jego kampania reklamowa w mediach zewnętrznych.

>>> Najpopularniejsze serwisy tematyczne w styczniu 2013 roku

VUMag.pl już w pierwszym miesiącu zanotował o dużo większą odwiedzalność niż działające od kilku lat Milionkobiet.pl (Marquard Media) i Stylio.pl (G+J Polska). Natomiast Lula.pl i Wysokieobcasy.pl (obie strony należą do Grupy Gazeta.pl), Stylistka.pl (Grupa Innovaweb), Iwoman.pl (Grupa Money.pl), Zeberka.pl (Marquard Media), Kobieta.pl (G+J Polska) i Snobka.pl (Grupa o2) miały mniej użytkowników od VUMag.pl, ale więcej odsłon, a także - oprócz Stylistka.pl i Iwoman.pl - przyciągały internautów na dłużej.

Zdecydowanie najpopularniejszymi serwisami lifestyle’owymi dla kobiet są Kafeteria.pl (Grupa o2) i Wizaz.pl (Edipresse Polska). Kolejne miejsca - z ponad milionem użytkownikiem i kilkunastoma mln odsłon w styczniu br. - zajmują Ofeminin.pl (Ringier Axel Springer Polska), Polki.pl (Edipresse Polska) i Styl.pl (Grupa Interia.pl). VUMag.pl wyprzedają jeszcze pod względem zasięgu Papilot.pl (G7 Media) i Styl.fm (Digital Avenue).

>>> TOP100 serwisów w Polsce: kto stracił, a kto zyskał

W poniższym zestawieniu nie uwzględniliśmy kobiecych serwisów/działów portali horyzontalnych, tylko strony działające w osobnych domenach.

Czołowe serwisy lifestyle'owe dla kobiet w styczniu 2013 (Megapanel PBI/Gemius)
serwisreal usersodsłonyczas na RUodsłony mobilnezasięg
kafeteria.pl2 985 57429 858 8000:15:253 446 50015,43%
wizaz.pl2 430 08043 583 5150:24:472 535 97512,56%
ofeminin.pl1 194 17711 821 1400:04:56792 1316,17%
polki.pl1 163 36711 891 5650:06:40762 5666,01%
styl.pl1 135 18717 952 6670:15:39604 4095,87%
papilot.pl713 21317 722 7940:16:04961 0743,69%
styl.fm625 57613 157 9370:08:27313 1463,23%
vumag.pl494 8982 499 2350:07:17116 0082,56%
lula.pl456 2957 376 1950:12:45424 5572,36%
stylistka.pl387 3305 910 9710:05:48226 4992,00%
wysokieobcasy.pl374 0263 583 0490:13:35178 3001,93%
iwoman.pl368 6023 000 4820:04:52183 4381,90%
zeberka.pl365 6885 758 2810:12:07293 9021,89%
kobieta.pl297 3352 667 4920:05:32178 6831,54%
snobka259 0135 974 5530:17:04326 4471,34%
stylio.pl177 2112 311 4330:06:4971 9020,92%
milionkobiet.pl149 2531 317 8760:04:1547 2060,77%

 

 


 

Dołącz do dyskusji: VUMag.pl zyskał pół mln użytkowników. Kafeteria i Wizaz liderami serwisów kobiecych

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ania
VUMag.pl jest niezły. I darmo! Ciekawe, czy te pisemka dla kobiet, za które niektórzy życzą sobie, aby płacić 10, a nawet 12 zł porawią jakość kontentu, czy ciągle będą bazować na półdrmowej pracy studentów dziennikarstwa. I płakać, że reklam nie ma, bo nie ma sprzedaży, bo nikt tego nie kupuje.
odpowiedź