W cenniku reklamowym TVP tanieje „M jak miłość”, droższe „Wiadomości”

W grudniowym cenniku reklamowym TVP1 i TVP2 spoty są średnio o 3,3 proc. tańsze niż przed rokiem. Najwięcej - jak zwykle - trzeba wydać na reklamy przy serialu „M jak miłość” w TVP2 oraz między „Wiadomościami”, „Sportem” i „Pogodą” w TVP1.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Według cennika na grudzień reklamy przy poniedziałkowych odcinkach „M jak miłość” kosztują od 76,7 do 78,6 tys. zł, przy wtorkowych - 70,2 tys. zł, a przy programie o kulisach produkcji serialu - 63,9-66,8 zł (wszystkie podane w tekście kwoty to ceny netto spotów 30-sekundowych). Rok temu za reklamy przy serialu trzeba było wydać od 69 do 87,9 tys. zł.

Do najdroższych reklamowo pozycji w ramówkach TVP1 i TVP2 należą też inne seriale. Spoty przy „Na dobre i na złe” kosztują od 49 do 62,5 tys. zł (wobec maksymalnie 64,2 tys. zł przed rokiem), a przy „Barwach szczęścia” - od 31,5 do 57,4 tys. zł (rok temu było to najwyżej 59,1 tys. zł). Za spot przy „Ojcu Mateuszu” należy zapłacić maksymalnie 40,2 tys. zł, przy „Na sygnale” - 38 tys. zł, a przy „Ciszy nad rozlewiskiem” - 30,5 tys. zł.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/telewizja-polska-na-czele-ogladalnosci-w-pazdzierniku-stacje-polsatu-liderem-w-16-49 ##

W TVP1 najwięcej kosztują reklamy między głównym wydaniem „Wiadomości”, „Sportem” i „Pogodą”. Cena emisji spotu w niedzielę wynosi 74 tys. zł, o 2,3 tys. zł więcej niż rok wcześniej.

Reklama przed „Magazynem Ekspresu Reporterów” kosztuje 45,4 tys. zł (o 3,8 tys. zł mniej niż przed rokiem), przed „Tomaszem Lisem na żywo” - 43,3 tys. zł więcej (5,4 tys. zł więcej), a przed „Sprawą dla reportera” - 35,1 tys. zł (3,1 tys. zł więcej).

10 grudnia TVP1 pokaże mecz piłkarskiej Ligi Mistrzów, a na spot przy transmisji trzeba wydać maksymalnie 41,8 tys. zł. Z kolei TVP2 będzie transmitować mecze polskiej reprezentacji piłkarek ręcznych w mistrzostwach Europy - na razie trzy spotkania grupowe, przy których najdroższa reklama kosztuje 40,5 tys. zł. Natomiast maksymalna cena spotu przy transmisjach z Pucharu Świata w skokach narciarskich wynosi 31,5 tys. zł.

Z kolei reklamy przy sylwestrowym programie TVP2 kosztują do 53,1 tys. zł.

Biuro reklamy Telewizji Polskiej zamówienia na pakiety KZP będzie przyjmowało do wtorku do godz. 18, a oferty przesłane później będą rozpatrywane w drugiej kolejności.

W październiku br. udział TVP1 w rynku telewizyjnym wynosił 11,03 proc., a TVP2 - 9,06 proc.(według danych Nielsen Audience Measurement - zobacz pełne wyniki).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji