W zabytkowym tramwaju można się napić kawy Tchibo

Ruszyła kampania nowego wariantu kawy Tchibo - For Black ’N White. Na ulicach Warszawy pojawił się zabytkowy tramwaj zaaranżowany na kameralną kawiarnię, w którym każdy może napić się kawy Tchibo. Akcję realizują agencje Initiative, Mediabrands Studios i Business Consulting Media Miejskie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
W zabytkowym tramwaju można się napić kawy Tchibo

Jest to kolejna nietypowa akcja w ramach działań promocyjnych. W poprzedniej odsłonie kampanii w sześciu miastach Polski pojawiły się artystyczne murale, obrazujące ulubione „momenty kawowe” fanów marki na Facebooku.

Tramwaj Black&White rozpoczął kursowanie 1 października i do końca miesiąca będzie można do niego zajrzeć i spróbować nowej kawy z portfolio Tchibo.

Mobilna kawiarnia Tchibo For Black ’N White kursuje w dni powszednie między 7 a 15, a w weekendy od 11 do 19. W tygodniu jeździ na trasie Wyścigi - Puławska - pl. Zbawiciela - Marszałkowska - Andersa - Marymont Potok. W weekendy natomiast - wyruszy z Placu Narutowicza, przez Grójecką, Pl. Zawiszy, Al. Jerozolimskie, Most Poniatowskiego, Al. Waszyngtona i skończy kurs na Rondzie Wiatraczna.

grafika

Akcja jest częścią kampanii prowadzonej we współpracy z domem mediowym Initiative i Mediabrands Studios - agencją odpowiedzialną za przygotowanie niestandardowych akcji, jak murale oraz tramwaj Black&White. Wykonanie projektu zostało powierzone agencji Business Consulting Media Miejskie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem