„Warta zaufania” - rekordowa kampania reklamuje nowy wizerunek Warty (wideo)

Pod hasłem „Warta - warta zaufania” rusza kampania reklamująca nowy wizerunek TUiR Warta. Akcja - przygotowana przez firmy Lowe GGK, Prime Time, Lunapark i Starcom - to największy projekt marketingowy w historii ubezpieczyciela.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania reklamowa Warty ma charakter wizerunkowy, podkreślając, że firma ta łączy w sobie stabilność i tradycję z nowoczesnością, innowacyjnością i otwartością w zakresie usług ubezpieczeniowych. We wszystkich reklamach jest oczywiście eksponowane nowe logo ubezpieczyciele.

Akcja pod hasłem „Warta - warta zaufania” będzie prowadzona do końca br., obejmując telewizję (łącznie 6 spotów emitowanych w czterech głównych stacjach i kilkudziesięciu kanałach tematycznych), kina (z sieci Cinema City, Helios, Multikino, KinAds, w miastach powyżej50 tys. mieszkańców), prasę (około 30 tytułów, w tym w najważniejsze dzienniki i tygodniki), internet (największe portale, m.in. Onet, Interia, WP, Gazeta) oraz outdoor (billboardy, również w 3D, w centrach miast i przy głównych drogach).

Kampania będzie największą akcją marketingową w historii Warty, przy czym firma nie ujawnia jej budżetu. Wiadomo tylko, że koszty całego rebrandingu będą niższe niż w przypadku niedawnej zmiany identyfikacji wizualnej PZU, na którą wydano 25 mln zł.

Koncepcję kreatywną kampanii Warty przygotowała agencja Lowe, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Spoty wyreżyserował Luc Janin, wyprodukowała firma Prime Time, a animacją i postprodukcją zajęła się firma Lunapark.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online