SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Warta zaufania” - rekordowa kampania reklamuje nowy wizerunek Warty (wideo)

Pod hasłem „Warta - warta zaufania” rusza kampania reklamująca nowy wizerunek TUiR Warta. Akcja - przygotowana przez firmy Lowe GGK, Prime Time, Lunapark i Starcom - to największy projekt marketingowy w historii ubezpieczyciela.

Startująca właśnie kampania reklamowa Warty ma charakter wizerunkowy, podkreślając, że firma ta łączy w sobie stabilność i tradycję z nowoczesnością, innowacyjnością i otwartością w zakresie usług ubezpieczeniowych. We wszystkich reklamach jest oczywiście eksponowane nowe logo ubezpieczyciele.

Akcja pod hasłem „Warta - warta zaufania” będzie prowadzona do końca br., obejmując telewizję (łącznie 6 spotów emitowanych w czterech głównych stacjach i kilkudziesięciu kanałach tematycznych), kina (z sieci Cinema City, Helios, Multikino, KinAds, w miastach powyżej50 tys. mieszkańców), prasę (około 30 tytułów, w tym w najważniejsze dzienniki i tygodniki), internet (największe portale, m.in. Onet, Interia, WP, Gazeta) oraz outdoor (billboardy, również w 3D, w centrach miast i przy głównych drogach).

Kampania będzie największą akcją marketingową w historii Warty, przy czym firma nie ujawnia jej budżetu. Wiadomo tylko, że koszty całego rebrandingu będą niższe niż w przypadku niedawnej zmiany identyfikacji wizualnej PZU, na którą wydano 25 mln zł.

Koncepcję kreatywną kampanii Warty przygotowała agencja Lowe, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Spoty wyreżyserował Luc Janin, wyprodukowała firma Prime Time, a animacją i postprodukcją zajęła się firma Lunapark.

Dołącz do dyskusji: „Warta zaufania” - rekordowa kampania reklamuje nowy wizerunek Warty (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl