WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Philips, Nivea i Axe czołowymi markami pielęgnacyjnymi w reklamie wideo online

WhatsApp zaoferuje firmom nowe możliwości kontaktu z klientami

2017-09-07 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Należący do Facebooka komunikator WhatsApp rozpoczął testowanie nowego rozwiązania skierowanego do firm, które ma pozwalać im na nawiązywanie łatwiejszego kontaktu z potencjalnymi klientami obecnymi na platformie. W trakcie prób jest aplikacja WhatsApp Business dla mniejszych firm oraz narzędzia dla dużych korporacji, a jednym z testowych partnerów zostały linie lotnicze KLM.

WhatsApp zaoferuje firmom nowe możliwości kontaktu z klientami

WhatsApp to należący do Facebooka od 2014 r. mobilny komunikator, z którego korzysta obecnie ok. 1,3 mld użytkowników na świecie.

W komunikacie na stronie internetowej WhatsApp ujawnił, że rozpoczął testy nowego systemu który ma pozwolić markom na skuteczniejszy niż dotąd kontakt z użytkownikami aplikacji.

WhatsApp podkreśla, że coraz więcej osób korzysta z komunikatora aby komunikować się z firmami, które są dla nich ważne. Jednak sposób, w jaki się to obecnie odbywa jest prymitywny, a użytkownicy nie zawsze są pewni czy firmy są autentycznie tymi, za które się podają.

Dlatego WhatsApp rozpoczął testowanie nowych rozwiązań, które mają zmienić sposób komunikacji pomiędzy markami a ich potencjalnymi klientami obecnymi w komunikatorze.

System będzie obejmował możliwość prowadzenia przez firmy chatów z użytkownikami oraz kierowania powiadomień do tych z internautów, którzy się na to zgodzą.

WhatsApp ujawnił, że przygotowuje dwie oddzielne oferty dla marek. Pierwsza z nich to aplikacja WhatsApp Business dla małych firm, druga to rozwiązanie dla przedsiębiorstw operujących na szeroką skalę z globalną bazą klientów, takich jak linie lotnicze, banki czy firmy handlu elektronicznego. Firmy te będą w stanie korzystać z nowych rozwiązań aby dostarczać swoim klientom powiadomienia takie jak godziny lotu, potwierdzenia dostarczenia czy inne aktualizacje.

Poza rozwiązaniami związanymi z komunikacją na linii marka – użytkownik WhatsApp prowadzi także próby systemu, który będzie weryfikował autentyczność i wiarygodność firm kontaktujących się z klientami. Dzięki temu internauci będą mieli pewność że komunikują się z zaufanym producentem czy dostawcą usług. Jednym z pierwszych partnerów WhatsApp w testach zostały holenderskie linie lotnicze KLM.

 

 

 

Autor: ps

Wiecej informacji: WhatsApp, Facebook

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia