„Wiadomości” i „M jak miłość” najdroższe w cenniku reklamowym TVP

W cenniku reklamowym TVP1 i TVP2 na wrzesień 30-sekundowe spoty są średnio o 2,3 proc. tańsze niż przed rokiem. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy po głównym wydaniu „Wiadomości” oraz przy serialach „M jak miłość”, „O mnie się nie martw” i „Na dobre i na złe”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Za spot między niedzielnym wydaniem „Wiadomości” TVP1 a serwisem sportowym należy wydać 81,3 tys. zł, a przed prognozą pogody - 74,7 tys. zł (wszystkie kwoty w tekście to ceny netto reklam 30-sekundowych). Przed rokiem te spoty kosztowały od 67 do 81,8 tys. zł. Na emisję reklamy w tym paśmie w inny dzień trzeba wydać maksymalnie 65,4 tys. zł.

Wśród serialu niezmiennie najdroższe dla marketerów jest „M jak miłość”, przy którym spoty kosztują 74-78 tys. zł (wobec 77,2-89,4 tys. zł we wrześniu ub.r.). Za reklamę przy debiutującym w ramówce TVP2 „O mnie się nie martw” (więcej o tej produkcji) należy wydać od 54,5 do 71,5 tys. zł, przy „Na dobre i na złe” - od 51,9 do 65,9 tys. zł (wobec 46,7-54,8 tys. zł przed rokiem), przy „Barwach szczęścia” - od 28 do 57,7 tys. zł (rok temu: 22,3-57,9 tys. zł).

Cena najdroższego spotu przy „Blondynce” wynosi 48,6 tys. zł (6,4 tys. zł więcej niż rok wcześniej), a przy „Ojcu Mateuszu” - 41,1 tys. zł (1,5 tys. zł więcej niż przed rokiem).

Reklama przed „Magazynem Ekspresu Reporterów” kosztuje 51,9 tys. zł (8,3 tys. zł więcej niż we wrześniu ub.r.), przed „Tomaszem Lisem na żywo” - 45,6 tys. zł (9,1 tys. zł więcej), a przed „Sprawą dla reportera” - 39,2 tys. zł (wzrost o 7,7 tys. zł).

We wrześniu TVP1 pokaże kilka meczów piłkarskich. Najdroższy spot przy spotkaniu Ligi Mistrzów zaplanowanym na 17 września kosztuje 55,3 tys. zł, a przy meczu Niemcy - Argentyna - 41,9 tys. zł.

Biuro reklamy TVP będzie przyjmować zamówienia na pakiety KZP do środy do godz.18:00. Oferty przysłane po tym terminie będą rozpatrywane w drugiej kolejności.

Telewizja Polska udostępniła wrześniowe cenniki reklamowe swoich kanałów jako drugi z głównych nadawców, po TVN (zobacz szczegóły jego cennika).

W I połowie br. cennikowe wpływy reklamowe TVP1 wyniosły 983,1 mln zł, a TVP2 - 804,8 tys. zł (według danych Kantar Media - zobacz wyniki wszystkich czołowych stacji).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online