SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Wiadomości” i „M jak miłość” najdroższe w cenniku reklamowym TVP

W cenniku reklamowym TVP1 i TVP2 na wrzesień 30-sekundowe spoty są średnio o 2,3 proc. tańsze niż przed rokiem. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy po głównym wydaniu „Wiadomości” oraz przy serialach „M jak miłość”, „O mnie się nie martw” i „Na dobre i na złe”.

Za spot między niedzielnym wydaniem „Wiadomości” TVP1 a serwisem sportowym należy wydać 81,3 tys. zł, a przed prognozą pogody - 74,7 tys. zł (wszystkie kwoty w tekście to ceny netto reklam 30-sekundowych). Przed rokiem te spoty kosztowały od 67 do 81,8 tys. zł. Na emisję reklamy w tym paśmie w inny dzień trzeba wydać maksymalnie 65,4 tys. zł.

Wśród serialu niezmiennie najdroższe dla marketerów jest „M jak miłość”, przy którym spoty kosztują 74-78 tys. zł (wobec 77,2-89,4 tys. zł we wrześniu ub.r.). Za reklamę przy debiutującym w ramówce TVP2 „O mnie się nie martw” (więcej o tej produkcji) należy wydać od 54,5 do 71,5 tys. zł, przy „Na dobre i na złe” - od 51,9 do 65,9 tys. zł (wobec 46,7-54,8 tys. zł przed rokiem), przy „Barwach szczęścia” - od 28 do 57,7 tys. zł (rok temu: 22,3-57,9 tys. zł).

Cena najdroższego spotu przy „Blondynce” wynosi 48,6 tys. zł (6,4 tys. zł więcej niż rok wcześniej), a przy „Ojcu Mateuszu” - 41,1 tys. zł (1,5 tys. zł więcej niż przed rokiem).

Reklama przed „Magazynem Ekspresu Reporterów” kosztuje 51,9 tys. zł (8,3 tys. zł więcej niż we wrześniu ub.r.), przed „Tomaszem Lisem na żywo” - 45,6 tys. zł (9,1 tys. zł więcej), a przed „Sprawą dla reportera” - 39,2 tys. zł (wzrost o 7,7 tys. zł).

We wrześniu TVP1 pokaże kilka meczów piłkarskich. Najdroższy spot przy spotkaniu Ligi Mistrzów zaplanowanym na 17 września kosztuje 55,3 tys. zł, a przy meczu Niemcy - Argentyna - 41,9 tys. zł.

Biuro reklamy TVP będzie przyjmować zamówienia na pakiety KZP do środy do godz.18:00. Oferty przysłane po tym terminie będą rozpatrywane w drugiej kolejności.

Telewizja Polska udostępniła wrześniowe cenniki reklamowe swoich kanałów jako drugi z głównych nadawców, po TVN (zobacz szczegóły jego cennika).

W I połowie br. cennikowe wpływy reklamowe TVP1 wyniosły 983,1 mln zł, a TVP2 - 804,8 tys. zł (według danych Kantar Media - zobacz wyniki wszystkich czołowych stacji).

Dołącz do dyskusji: „Wiadomości” i „M jak miłość” najdroższe w cenniku reklamowym TVP

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl