WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

National Geographic, Hearst i Tastemade z pierwszymi premierowymi programami na platformie Facebook Watch

Gorący temat

Magdalena Rigamonti z Nagrodą im. Dariusza Fikusa za wywiady w „Dzienniku Gazecie Prawnej”

0

Wideo najbardziej angażującym formatem na Facebooku, najczęstszą reakcją Śmiech

2017-09-02 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Wideo jest najbardziej angażującym formatem na Facebooku. W reakcji na filmy użytkownicy stosują najczęściej Śmiech, zaś na transmisjom na żywo dają Serduszko. Najbardziej angażują treści o jedzeniu, modzie i urodzie - wynika z analizy Buzzsumo.

Wideo najbardziej angażującym formatem na Facebooku, najczęstszą reakcją Śmiech

Serwis Buzzsumo sprawdził ponad 100 milionów filmów zamieszczonych w serwisie Marka Zuckerberga. W swojej analizie przytacza dane portalu Locowise – według nich, wideo angażuje średnio 12, 05 proc. fanów danej strony na Facebooku (dane z kwietnia 2017 roku). Mniej angażujące są zdjęcia – 11,63 proc., linki do artykułów – 7,81 proc i statusy tekstowe – jedynie 4,56 proc.

Niekwestionowanie, liderem zdobywanych interakcji na Facebooku jest jedzenie – średnio filmy na ten temat angażują ponad 1000 użytkowników. W czołówce są ponadto moda i uroda, zwierzęta oraz tutoriale DIY. Na przeciwległym biegunie popularności znajdują się zaś filmy na temat marketingu, nieruchomości i finansów.

Analizując stosunek liczby interakcji do długości filmu, okazuje się, ze najlepsze wyniki osiągają treści trwające od 60 do 90 sekund. Nieco gorzej uwagę przyciągają materiały krótsze, o długości maksymalnie 30 sekund.

„Królem” reakcji na filmy z Facebooka jest Śmiech. Internauci najrzadziej zaś reagują na filmy emotikoną Wow. Proporcje rozkładają się inaczej, jeśli chodzi o filmy-transmisje na żywo. Tam najczęstszą reakcją jest serduszko, a najrzadszą – złość.


Z Facebooka korzysta ponad dwa miliardy użytkowników miesięcznie. Jak podaje serwis, z reakcji Super korzysta dziennie 175 mln użytkowników.

Autor: jd

Wiecej informacji: Facebook, social media, reakcje na Facebooku, zaangażowanie na Facebooku

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia