Wojciech Zieliński, Czesław Mozil, Olga Frycz, Tede i Jacek Koman w internetowym serialu promującym Ballantine’s

Firma Wyborowa Pernod Ricard rozpoczęła w czwartek emisję serialu „Kropla prawdy”, który promuje whisky marki Ballantine’s. W rolach głównych występują Wojciech Zieliński i Jacek Koman, obok nich również Czesław Mozil, Olga Frycz, Marek Bukowski. Autorem projektu jest duet Konqubinat.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Wojciech Zieliński, Czesław Mozil, Olga Frycz, Tede i Jacek Koman w internetowym serialu promującym Ballantine’s

Serial „Kropla Prawdy” to opowieść o poświęceniu miłości dla stworzenia dzieła, które przerosło swojego twórcę. W głównych rolach występują Wojciech Zieliński i Jacek Koman.

Akcja serialu toczy się w hotelowym barze, w którym widzimy charyzmatycznego barmana i siedzącego przy barze mężczyznę ze szklaneczką whisky w dłoni. Człowiek ten skrywa tajemnicę. Nikt nie wie kim jest, skąd pochodzi i dlaczego skrywa swoją twarz za ciemnymi okularami.  Ponoć nikt inny o whisky nie wie tyle co on. Tajemniczy mężczyzna opowiada historię szalonego Szkota – Beathana McCrow. Człowieka, który poświęcił miłość kobiety, by stworzyć dzieło, jakiego jeszcze nie było – świętego Graala pośród whisky.

W rolę głównego bohatera, łączącego ze sobą inne postaci i wątki, wcielił się Wojciech Zieliński, barmanem jest z kolei Jacek Koman. W każdym odcinku pojawiają się także goście, tacy jak: Czesław Mozil, Olga Frycz, Jacek „Tede” Graniecki oraz Marek Bukowski. W postać szalonego Szkota, pragnącego stworzyć najlepszą whisky w historii, wcielił się z kolei Marek Pituch.

Jak podaje Wyborowa Pernod Ricard, „Kropla Prawdy” to pierwszy serial, w którym główne role odgrywają nie tylko gwiazdy polskiego kina oraz sceny muzycznej, ale także marka whisky. Produkcja łączy elementy thrillera skupionego na historii szalonego Szkota i legendarnej whisky oraz aspekt edukacyjny dotyczący wiedzy na temat whisky. Każdy odcinek jest przewodnikiem po rodzajach, sposobach podawania i nutach smakowych whisky. Za scenariusz i reżyserię serialu odpowiada duet Konqubinat.

- Ballantine’s to marka, która od początku cechowała się niezwykłą innowacyjnością - tak w procesie tworzenia whisky, jak i działań promocyjnych. Tym razem postanowiliśmy stworzyć coś, czego jeszcze nie było. „Kropla Prawdy” to pierwszy tego typu serial w Polsce, w którym poza treściami rozrywkowymi – intrygującą historią poszukiwania legendarnej whisky, pojawiają się także elementy edukacyjne. Efekt przerósł nasze oczekiwania. Wierzymy, że naszą produkcję docenią również widzowie - komentuje Arkadiusz Dobosz, whiskies marketing manager w Wyborowa Pernod Ricard.

Serial „Kropla Prawdy” składa się z pięciu odcinków. Premiera każdego z nich będzie miała miejsce co czwartek w kanałach społecznościowych marki Ballantine’s oraz na stronie internetowej kroplaprawdy.pl. Produkcja będzie promowana kampanią internetową, którą przygotowała agencja MullenLowe. Działania PR realizuje agencja MSLGroup.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej