Działania obejmują telewizje ogólnopolskie (dwa 30-sekundowe spoty), radio (spoty 15- i 30 -sekundowe), prasę i internet. Akcji towarzyszyć będzie też promocja w miejscach sprzedaży (zwiększenie ekspozycji tygodnika).
Zdjęcia do spotów telewizyjnych zostały wykonane w Alvernia Studios pod Krakowem. Nad strategią pracowały Anna Nowak, strategic planning manager i Joanna Wal, strategic planner w Demo. Autorami scenariusza spotów są Bartosz Biernacki i Dariusz Chwierut z Demo. Reżyserował Marek Dawid, kwestie produkcji i postprodukcji zapewniło Alvernia Studios.
Kreacje prasowe i internetowe przygotowali Bartosz Biernacki i Piotr Górnikiewicz z Demo Effective Launching. Za planowanie i zakup mediów odpowiada PRO MediaHouse. Kampania potrwa do końca czerwca br.
W ostatnich dwóch miesiącach zmieniła się większość redakcji „Wprost”. Miało to związek ze zmianą naczelnego tytułu, zwolnionego na początku lutego br. Tomasza Lisa zastąpił Michał Kobosko.

W marcu br. sprzedaż ogółem „Wprost” wyniosła 71 696 egz. i była o 21,74 proc. niższa niż rok wcześniej (dane ZKDP, więcej na ten temat).











