„Wszechorzeźwienie” w kampanii nowej wersji Redd’s (wideo)

Rusza kampania reklamowa wprowadzająca na rynek nową wersję piwa Redd’s (Kompania Piwowarska) - ananasowo-grapefriutową. Akcję przygotowały i realizują firmy GPD Advertising, Oto Film, Platige Image, Lubię to, Q&A Consulting i MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Reklamy ananasowo-grapefriutowego piwa Redd’s skupia się na pokazaniu, że zapewnia ono błyskawiczne orzeźwienie. - Tegoroczna kampania reklamowa marki Redd’s zdecydowanie różni się od poprzednich. Bajkowe skojarzenia z Czerwonym Kapturkiem czy Alicją z krainy czarów wykorzystywane w minionych dwóch sezonach, tym razem ustąpiły miejsca produktowi - opisuje Aleksandra Zarychta-Kuzalska, kierownik ds. PR marek w Kompanii Piwowarskiej.

Akcja 18 kwietnia rozpoczęła się w internecie (m.in. odświeżenie strony redds.pl, aktywności w serwisach społecznościowych, współpraca ze  Spotify i Listonic), a 22 kwietnia wystartuje w telewizji (początkowo w największych stacjach stacjach ogólnopolskich, a w maju obejmie też sponsoring w wybranych kanałach). Działania będą prowadzone do końca czerwca.

grafika

Kreacją spotu zajęła się agencja GPD Advertising, produkcją - studio Oto Film, a postprodukcją - Platige Image. Działania w internecie realizuje agencja Lubię to - Social Media Agency, działania PR - Q&A Consulting, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?