SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Wszystkiego łaciatego” w jubileuszowej promocji mleka Łaciate (wideo)

Ruszyła kampania marketingowa mleka Łaciate (produkowanego przez SM Mlekpol) z okazji 20-lecia tej marki. Akcję, pod hasłem „Wszystkiego łaciatego”, przygotowały i realizują firmy V&P, Panoptiqm, Halo Productions i MEC.

Akcja obejmuje promocję, w której należy kupić mleko Łaciate w jubileuszowym opakowaniu oraz wysłać marce życzenia urodzinowe SMS-owo lub poprzez stronę Laciate.pl. Co tydzień rozdawane będą nagrody pieniężne i porcelana śniadaniowa Villeroy & Boch. Promocja ruszyła 5 października i potrwa do końca listopada.

Wspierają to animowane reklamy z charakterystycznymi dla Łaciatego krowami, które tym razem na mazurskiej łące świętują 20. urodziny marki.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, kanały tematyczne), radio (rozgłośnie Agory, Grupy RMF i Eurozetu), internet (największe portale, Facebook) oraz outdoor.

Kreacją reklam zajęła się agencja V&P, postprodukcją - studio Panoptiqm, a udźwiękowieniem - Halo Productions. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Dołącz do dyskusji: „Wszystkiego łaciatego” w jubileuszowej promocji mleka Łaciate (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Mleko to jest mleko! Należy wybierać te tańsze, za 1,80 zł a nie Łaciate za 2,30 bo z zasady różnicy nie może być żadnej. Podobnie ma się sprawa z masłem. Ma mieć min. 82% tłuszczu pozyskanego z mleka, bo wszelkie te wynalazki, sRamy, Mixy, Sixy itp. tylko wywołują raka!
odpowiedź