Brand24 wejdzie na NewConnect w 2018 roku. „Zainteresowanie przerosło nasze oczekiwania”

Zajmujący się monitorowaniem treści w internecie startup Brand24 ujawnił zamiar debiutu na parkiecie NewConnect na początku 2018 roku. Cenę emisyjną akcji w ofercie prywatnej ustalono na 31,76 złotych, co w efekcie przyniesie firmie 3,5 mln zł. - Środki przeznaczymy na rozbudowę naszego zespołu informatyków, a w efekcie - rozwój naszej technologii, a także zwiększenie comiesięcznych budżetów przeznaczanych na akwizycję nowych klientów. Wejście na giełdę to będzie jedynie techniczny proces wprowadzenia udziałów do obiegu - zapewnia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Michał Sadowski, szef Brand24.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

W komunikacie Brand24 informuje, że nowe akcje stanowić będą 5,5 proc. w podwyższonym kapitale spółki. Po dopełnieniu formalności startup będzie się ubiegać o dopuszczenie akcji do obrotu na alternatywnym rynku GPW NewConnect. Debiut na parkiecie jest planowany na początek 2018 r. Cenę za jedną akcję ustalono na 31,76 zł.

Obecna wycena spółki oferującej autorskie narzędzie do monitorowania treści w internecie sięga poziomu 60 mln zł. W rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Michał Sadowski, szef Brand24 zdradza kulisy przygotowań firmy do giełdowego debiutu.

- W ciągu ostatnich kilku tygodni spotkaliśmy się z kilkudziesięcioma potencjalnymi inwestorami - zarówno przedstawicielami instytucji finansowych, jak i profesjonalnymi inwestorami indywidualnymi - ujawnia Michał Sadowski. - Bardzo cieszy nas tak duże zainteresowanie spółką i dobre przyjęcie przez rynek naszych historycznych dokonań i planów na przyszłość, czego efektem była duża nadsubskrypcja zgłoszona w złożonych deklaracjach objęcia akcji. Z emisji pozyskamy do spółki blisko 3,5 mln zł. Wejście na giełdę to będzie jedynie techniczny proces wprowadzenia udziałów do obiegu.

Szef Brand24 podkreśla, że środki zebrane ze sprzedaży akcji (na razie nie zdradza listy inwestorów) zostaną przeznaczone przede wszystkim na dalszą rynkową ekspansję firmy.

- Środki przeznaczymy na rozbudowę naszego zespołu informatyków, a w efekcie - rozwój naszej technologii, a także zwiększenie comiesięcznych budżetów przeznaczanych na akwizycję nowych klientów. Efektem tych działań ma być przyśpieszenie tempa wzrostu Brand24, chcemy jak najszybciej dojść do ważnego dla nas progu 5 tys. aktywnych klientów, będącego pomostem na drodze do szerszego grona użytkowników z całego świata - ocenia Sadowski.

Brand24 jest właścicielem autorskiego narzędzia do monitoringu treści w internecie, umożliwiającego śledzenie wzmianek, budowanie relacji oraz pozyskiwanie klientów, sprzedawanego globalnie w modelu SaaS, czyli oprogramowania udostępnianego w formie usługi. W sierpniu walne zgromadzenie spółki upoważniło zarząd do podwyższenia kapitału zakładowego w ramach kapitału docelowego.

Program motywacyjny, jakim objęci są kluczowi członkowie zespołu Brand24, zakłada, że na koniec 2018 roku liczba klientów spółki osiągnie poziom 3 tys., skonsolidowane przychody wyniosą 10,8 mln zł, a strata netto 1,1 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK