“X Factor” dobił do 5 mln widzów, “Tylko muzyka” pokonała “Bitwę na głosy”

Drugi odcinek talent show TVN “X Factor” obejrzało 5 mln widzów, czyli o ok. 700 tys. więcej niż premierowy. Widzów zyskała też “Tylko muzyka” Polsatu, której udało się pokonać “Bitwę na głosy” Dwójki.

PP
PP
Udostępnij artykuł:

Pokazany w minioną sobotę drugi odcinek show “Tylko muzyka. Must be the music” obejrzało w Polsacie 3,83 mln widzów, co dało stacji 25,15 proc. udziału w  grupie 4+ i 31,34 proc. w grupie komercyjnej 16-49. Widownia show była o ok. 130 tys. osób wyższa niż tydzień wcześniej – wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. Straciła za to konkurencyjna “Bitwa na głosy” Jej średnia oglądalność w zeszłą sobotę wyniosła 3,7 mln widzów, co dało stacji odpowiednio 24,27 proc. i 21,09 proc. udziału. Tydzień wcześniej show miał o prawie 100 tys. widzów więcej. Najbardziej wzrosła jednak widownia nadawanego w niedzielę na antenie TVN “X Factora”. Jego drugi odcinek obejrzało 5 mln widzów, czyli o 700 tys. więcej niż premierowy odcinek. Program miał 28,28 proc. udziału w grupie 4+ i 35,62 proc. wśród widzów w wieku od 16 do 49 lat.

 

Najpopularniejszą pozycją minionego weekendu było nadawane  w TVP 1 “Ranczo”, które straciło jednak widzów. Drugi odcinek piątej serii tej produkcji obejrzało 7,85 mln osób, czyli mniej o ok. 750 tys. niż premierowy epizod pokazany tydzień wcześniej (zobacz dane z poprzedniego weekendu)

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem