SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zagrożone gatunki zwierząt zamiast ikonicznego krokodyla na koszulkach Lacoste

Firma odzieżowa Lacoste w ramach kampanii pod hasłem „Save Our Species” wprowadziła na rynek limitowaną kolekcję koszulek polo, na których zamiast ikony marki, czyli krokodyla są miniaturki najbardziej zagrożonych na świecie gatunków zwierząt.

Są to m.in. morświn, legwan, nosorożec. Lacoste wprowadziła na rynek limitowaną kolekcję swoich sztandarowych polówek by wesprzeć Międzynarodową Unię Ochrony Przyrody (IUCN).

Liczba koszulek z logo danego zwierzęcia odpowiada liczbie zwierząt tego gatunku, które pozostają na wolności. Łącznie wyprodukowano 1775 koszulek - np. 30 z logo morświna, 450 z legwanem.

Gatunki zwierząt, które pojawiły się w formie logo na koszulkach zostały wybrane wspólnie przez IUCN, Lacoste i agencję BETC Paris, z którą pracuje marketer.

Polówki sprzedawane są po ok. 150 euro. Dochód z ich sprzedaży zostanie przeznaczony na ochronę zagrożonych gatunków.

Kampania „Save OUR Species” jest pierwszym projektem agencji BETC Paris dla Lacoste. Firmy rozpoczynają nim trzyletnią współpracę.

Dołącz do dyskusji: Zagrożone gatunki zwierząt zamiast ikonicznego krokodyla na koszulkach Lacoste

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Szeri
Genialna akcja... PRowy strzał w 10
odpowiedź
User
s3
useless
odpowiedź
User
SSS...
PR-wy strzał w 10. prawdopodobnie przełoży się to na wyższe słupki sprzedaży w dłuższej perspektywie czasu. I co z tego? - na pewno nie pomoże to ginącym gatunkom i IUCN nic z tymi pieniędzmi nie zdziała. Sad but true.
odpowiedź