Zalando prognozuje dobre wyniki finansowe, przychody w górę o 18 proc.

Niemiecka internetowa platforma zakupowa Zalando przewiduje, że w III kwartale br. jej przychody wyniosą do 841 mln euro i będą wyższe nawet o 18 proc. rok do roku. Dobrze wyglądają także zapowiedzi firmy po stronie zysków, po dziewięciu miesiącach 2016 roku mają one sięgnąć kwoty 126 mln euro.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Zalando prognozuje dobre wyniki finansowe, przychody w górę o 18 proc.

W komunikacie Zalando zapowiada, że pełny raport finansowy za III kwartał br. zostanie opublikowany 10 listopada. Jednak na podstawie dostępnych obecnie danych firma ujawniła prognozy dotyczące tych wyników.

Według prognoz w III kwartale Zalando osiągnie przychody w zakresie od 827 do 841 mln euro. Będzie to oznaczało wzrost o 16 do 18 proc. rok do roku. Po 9 miesiącach br. firma spodziewa się przychodów w kwocie od ponad 2,54 do 2,55 mld euro - to wynik o 22 proc. lepszy niż przed rokiem.

W III kwartale br. przewidywany wskaźnik EBIT (zysk przed opodatkowaniem) ma osiągnąć poziom od 8 do 25 mln euro, zaś w okresie pierwszych 9 miesięcy kwota ta ma się wahać pomiędzy 109 a 126 mln.

W nadchodzących latach Zalando zamierza każdego roku poprawiać swoje wyniki o 20-25 proc. po stronie przychodów, zwiększając jednocześnie zyski o 5 do 6 proc.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska