SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Zalando uruchomiło w Polsce klub zakupowy Zalando Lounge, zniżki do 80 proc.

Platforma modowa Zalando wprowadziła w Polsce usługę Zalando Lounge. Jest to internetowy klub zakupowy z codziennymi kampaniami promocyjnymi, który umożliwia klientom zakupy spośród ulubionych marek, również premium, przecenionych do 80 proc. - Nowa propozycja skierowana jest do osób kupujących impulsywnie i koncentruje się na podejściu opartym na kampaniach promocyjnych, a także na obniżonych cenach - wyjaśnia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Artur Suligowski, country manager Zalando Lounge Polska.

Article

Zalando Lounge ruszyło w naszym kraju na początku września tego roku. Serwis obejmuje odzież damską, męską i dziecięcą, obuwie, akcesoria sportowe, bieliznę, biżuterię oraz dodatki do domu. Każdego dnia na stronie Zalando Lounge ma pojawiać się od pięciu do siedmiu kampanii, które są ograniczone czasowo i działają w zależności od dostępnego asortymentu. Klub oferuje zniżki do 80 proc. w porównaniu do regularnych cen.

Klienci Zalando mogą korzystać z Zalando Lounge poprzez swój profil na Zalando.pl. Z kolei nowi użytkownicy rejestrują się bezpłatnie bez żadnych dodatkowych zobowiązań. Usługa wprowadzona na polskim rynku oferuje klientom możliwość zapłaty gotówką za zamówienie w momencie dostarczenia przesyłki na którą trzeba czekać od 1 do 6 tygodni. Dodatkowo jest ona płatna - kosztuje 9,95 zł, podczas gdy w sklepie Zalando.pl jest bezpłatna. Produkty można zwracać ciągu 14 dni, a nie - jak to ma w przypadku głównego sklepu - 100 dni.

W rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Artur Suligowski, country manager Zalando Lounge Polska podkreśla, że wprowadzenie w naszym kraju nowej usługi jest poparte bogatym doświadczeniem w tym zakresie zdobytym przez firmę na innych rynkach.

- Zalando Lounge nie jest zupełnie nowym przedsięwzięciem dla Zalando. Na innych rynkach usługa jest aktywna od lat – mamy sprawdzoną i solidną wiedzę, na której możemy polegać. Zalando Lounge jest już dostępne w Niemczech, Austrii, Francji, Holandii, Belgii, Finlandii, Danii, Szwecji, Szwajcarii, we Włoszech oraz w Wielkiej Brytanii - wylicza Artur Suligowski.

Nasz rozmówca zaznacza, że rynek mody w Unii Europejskiej jest wart około 46 mld euro. Szacuje się, że 7 mld tej kwoty obejmuje segment klubów zakupowych.

- Wierzymy, że w Polsce ta kategoria ma duży potencjał - zdradza Suligowski. -  Mamy mocną ofertę: rabaty do 80 proc., ponad 2,5 tys. marek, konkurencyjne stawki za dostawę i bezpłatne zwroty w ciągu 14 dni. Dodatkowo jesteśmy jedynym z nielicznych graczy w tym segmencie oferującym klientowi możliwość zapłaty gotówką w momencie dostarczenia przesyłki.

Suligowski przyznaje, że oferta Zalando Lounge jest skierowana do nieco innego klienta niż przeciętny użytkownik polskiego Zalando.

- Zalando przeznaczone jest dla klientów o stałych potrzebach - wyjaśnia szef polskiego Zalando Lounge. - Skupia się na bardzo wygodnych zakupach najlepszego asortymentu w danym sezonie. Z kolei Zalando Lounge skierowane jest do osób kupujących impulsywnie i koncentruje się na podejściu opartym na kampaniach promocyjnych, a także na obniżonych cenach. Zalando jest platformą łączącą wszystkich graczy biznesu modowego. Usługa Zalando Lounge pasuje do tej strategii. Łączy łowców którzy chętnie korzystają z atrakcyjnych ofert z markami, które mają nadmiar produktów lub chcą zwiększyć swoją rozpoznawalność i dotrzeć do nowych klientów - podkreśla Suligowski.

Zalando Lounge jest dostępny poprzez stronę zalando-lounge.pl, także w wersji mobilnej. Wkrótce ma się pojawić również aplikacja na systemy iOS i Android.

W I kwartale br. przychody Zalando osiągnęły 980,2 mln euro, co oznacza wzrost rok do roku o 23,1 proc. Zysk przed opodatkowaniem zamknął się w kwocie 20,3 mln euro.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Zalando uruchomiło w Polsce klub zakupowy Zalando Lounge, zniżki do 80 proc.

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lilka85
Faktycznie ceny korzystne. Ale asortyment danych marek okrojony. W promocji niewielkie ilości sztuk. No i bardzo mnie denerwuje ta czasowa rezerwacja, którą można przedłużać i przedłużać - gdy ktoś doda rzecz do koszyka, to ja już jej nie mogę w danym momencie kupić... Nie mam cierpliwości i czasu, by siedzieć godzinami na zalando lounge i sprawdzać, czy ktoś ostatecznie zrezygnował z zakupu rzeczy, która mnie interesuje...
16 6
odpowiedź
User
Max
Dno kompletne to zalando lounge po ponad dwóch tygodniach dostaję meila że zamówienie nie może być zrealizowane z przyczyn niezależnych od nich i wciskają mi w ramach przeprosin rabat śmiesznych 10% na dowolny towar do określonej kwoty...kpina... ciekawe czy niemieckich klientów też tak traktują...nic już więcej u nich nie zamówię.
5 6
odpowiedź
User
;(
Uwaga! Zalando lounge nie zwróciło pieniędzy za zwrócony towar (odstąpienie od umowy miało miejsce w ciągu 14 dni), pomimo iż minęło 14 dni i pomimo wysyłania aż 3 monitów informujących o braku zwrotu środków!
2 0
odpowiedź
User
doda
słabo ostatnio
1 0
odpowiedź
User
Karol
Kpina, zamówienie za za ponad 930zł dotarło 3.01.2018r. gdzie zostało zamówione 6.12.2017r. Każdemu odradzam. Miały to być prezenty na święta. Musiałem porobić nowe bo wiedziałem, że to nie jest poważna firma jak nie dostałem w ciągu 4 dni. Odebrałem je przez 2 osobę. Nie wiem jaki jest tego stan bo juz mnie nie ma w domu. Zapłaciłem, bo nie chce mieć problemów z takimi ludzmi. Przesyłka została dopiero nadana 22 grudnia. Dzwoniłem do Nich kilkadziesiąt razy w trakcie "realizacji mojego zamówienia", nikt nie odbierał i nawet nie oddzwaniał. Nie polecam nikomu. Miłego dnia życzę.

PS: Przesyłka powinna być za darmo po takim czasie oraz "rabat który dostałem powinien być wliczony w moją kwotę" Powinni mi dziękować, że nie jestem zachłanny i wziąłem te ubrania po czasie.
6 1
odpowiedź
User
Elżbieta
Może ktoś czyta te komentarze z firmy i weźmie pod uwagę komentarze klientów, osobiście, zbyt długi czas do realizacji od czasu złożenia zamówienia, ogólnie długi czas oczekiwania na zamówiony towar, pozdrawiam.
1 0
odpowiedź
User
Marta
Kupuję u nich od września 2017 - jak narazie zrealizowałam 8 zamówień. Dokonałam jednego zwrotu - pieniążki były na moim koncie następnego dnia po odbiorze paczki przez kuriera. Wszystko zawsze zgodnie z opisem i terminem realizacji - wiadomo, że czasami czekamy dłużej ale towary są wysyłane do magazynu głównego w Łodzi i dopiero później dalej. Nie mogę powiedzieć złego słowa - raz kontaktowałam się z biurem obsługi bo kurier nie miał mojego nr telefonu ale sprawa została załatwiona bardzo sprawnie i rzeczowo - nawet dostałam spory rabat do wykorzystania.

Osobiście polecam.
1 3
odpowiedź
User
Marta
Zalando Lounge to naprawdę dziwna firma. W każdej kampanii podają czas realkzacji dostawy. Moje życzy miały przyjść max 22 stycznia. Nie przyszły a na koncie nie miałam nawet numeru dostawy. Chcialam anulować zamówienie ponieważ firma nie wywiązała się z terminu ale zostałam poinfirmowana, że w/g ich regulaminu nie można bo towar już spakowany. Na koncie pojawił sie numer śledzenia przesyłki i okazało się, że czeka ona na odbiór kuriera od 10stycznia. Napisalam więc do ZL by nie fatygowali kuriera bo ja już tego towaru nie chcę, zawalili termin i żądam zwrotu gotówki. Na infolinii poinformowano mnie, że najszybsza droga do odzyskania pieniędzy to nie odbierać towaru od kuriera. Kurier zwróci towar, oni sprawdzą na magazynie i oddadzą pieniądze. Po co wysyłać jak towar leży jeszcze u nich i mogą sobie rozpakować i sprawdzić czy wszystko sie zgadza? Kiedy zamierzają to wysłać? Przecież towar spakowali 10stycznia a dostarczyć zobowiązali sie do 22stycznia! Już po terminie! Czytałam wiele niepochlebnych komentarzy o tej firmie, niestety dopiero po złożeniu zamówienia.... Widzę, że ze zwrotem pieniędzy też problem mimo, iż to oni nie wywiązali sie z umowy. Nie szkodzi, konsument ma swoje prawa i nie jest to dziwny regulamin tej firmy. Na zwrot gotówki czekam do jutra inaczej sprawa zostanie zgloszona i rozstrzygnięta przez odpowiednie organy.
1 1
odpowiedź
User
Marta
Zalando Lounge to naprawdę dziwna firma. W każdej kampanii podają czas realkzacji dostawy. Moje życzy miały przyjść max 22 stycznia. Nie przyszły a na koncie nie miałam nawet numeru dostawy. Chcialam anulować zamówienie ponieważ firma nie wywiązała się z terminu ale zostałam poinfirmowana, że w/g ich regulaminu nie można bo towar już spakowany. Na koncie pojawił sie numer śledzenia przesyłki i okazało się, że czeka ona na odbiór kuriera od 10stycznia. Napisalam więc do ZL by nie fatygowali kuriera bo ja już tego towaru nie chcę, zawalili termin i żądam zwrotu gotówki. Na infolinii poinformowano mnie, że najszybsza droga do odzyskania pieniędzy to nie odbierać towaru od kuriera. Kurier zwróci towar, oni sprawdzą na magazynie i oddadzą pieniądze. Po co wysyłać jak towar leży jeszcze u nich i mogą sobie rozpakować i sprawdzić czy wszystko sie zgadza? Kiedy zamierzają to wysłać? Przecież towar spakowali 10stycznia a dostarczyć zobowiązali sie do 22stycznia! Już po terminie! Czytałam wiele niepochlebnych komentarzy o tej firmie, niestety dopiero po złożeniu zamówienia.... Widzę, że ze zwrotem pieniędzy też problem mimo, iż to oni nie wywiązali sie z umowy. Nie szkodzi, konsument ma swoje prawa i nie jest to dziwny regulamin tej firmy. Na zwrot gotówki czekam do jutra inaczej sprawa zostanie zgloszona i rozstrzygnięta przez odpowiednie organy.
1 0
odpowiedź
User
Niezadowolona
Przesyłka dotarła szybko, ale z zamówienia zgadzał się tylko ....kolor. Przyszła rzecz, której nie zamawiałam.
1 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing