SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zaradni przedsiębiorcy w kampanii Konta Direct dla Firmy w ING Banku Śląskim

W radiu, internecie i oddziałach ruszyła kampania reklamowa Konta Direct dla Firmy oferowanego przez ING Bank Śląski. Akcja, przygotowana przez Brain, GoldenSubmarine i MullenLowe MediaHub, przebiega pod hasłem „Zaradni wspierają zaradnych i zaradni zyskują”.

W reklamach przedstawiane są kluczowe zalety Konta Direct dla Firmy, m.in. brak opłat dla aktywnych klientów za prowadzenie rachunku (z wyjątkiem wpłat/wypłat gotówki w oddziałach banku) i krajowe przelewy internetowe w złotówkach, a także za wypłaty w bankomatach ING Banku Śląskiego i sieci Planet Cash w kraju, wpłaty we wszystkich wpłatomatach ING Banku Śląskiego i używanie karty do konta.

Kampania podkreśla zaradność właścicieli małych polskich firm. - Przedsiębiorca jest najczęściej w swojej firmie menadżerem, pracownikiem, wynalazcą i księgowym w jednej osobie. Zaangażowanie w bieżące sprawy oznacza często brak czasu na myślenie o rozwoju firmy i innowacjach. Dlatego w ING promujemy zaradność, która w mądry sposób korzysta ze wsparcia innych - komentuje Barbara Pasterczyk, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej ING Banku Śląskiego.

Działania reklamowe są prowadzone w radiu (rozgłośnie ogólnopolskie i regionalne), internecie oraz oddziałach ING Banku Śląskiego (plakaty, ulotki, animacje LCD).

Kreacją kampanii zajęła się agencja Brain, reklamy internetowe przygotowała agencja GoldenSubmarine, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MullenLowe MediaHub.

Dołącz do dyskusji: Zaradni przedsiębiorcy w kampanii Konta Direct dla Firmy w ING Banku Śląskim

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kinga32
Ja wole nowoczesne kampanie reklamowe jak http://www.ism.com.pl/index.php/kampanie-reklamowe/
odpowiedź