„Żarty i bardy” Kabaretu OT.TO śledzi tylko 540 tys. widzów. TVP2 przegrywa z konkurencją

Nowy program rozrywkowy „Żarty i bardy” Kabaretu OT.TO ogląda średnio 536 tys. osób. TVP2 w czasie emisji cyklu przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Talk-show „Żarty i bardy” na antenie TVP2 pokazywany jest w niedziele ok godz. 22.00, począwszy od 18 września br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków programu (do 2 października) wyniosła 536 tys. osób, co przełożyło się na 4,47 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 3,03 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 3,83 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się drugi odcinek cyklu. Oglądało go 576 tys. osób.

Trzy topowe odcinki audycji

TVP2 w paśmie nadawania programu „Żarty i bardy” przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVP1 z udziałem na poziomie 16,05 proc., nadająca w tym czasie reality-show „Rolnik szuka żony” i filmy fabularne. Drugi jest TVN (9,60 proc.; „Na noże” i filmy), a trzeci - Polsat (6,46 proc.; „CSI: Cyber”).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/nowy-show-kabaretu-mumio-w-tvp2-dla-wymagajacego-widza ##

Widownia produkcji na tle konkurencji

"Żarty i bardy” to program rozrywkowy, w którym członkowie Kabaretu OT.TO rozmawiają z młodymi twórcami kabaretowymi.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami