Zeta Global przejmuje Disqus za 90 milionów dolarów, będą nowe rozwiązania w moderacji komentarzy

Firma Zeta Global przejmie platformę Disqus pozwalającą na zamieszczanie przez internautów komentarzy. Zgodnie z zapowiedziami Disqus czekają niewielkie zmiany własnościowe, planowane są jednak nowe rozwiązania które mają usprawnić moderowanie komentarzy na platformie.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Zeta Global przejmuje Disqus za 90 milionów dolarów, będą nowe rozwiązania w moderacji komentarzy

Zeta Global to firma działająca w segmencie marketingu, która pomaga markom w pozyskiwaniu klientów oraz utrzymywaniu z nimi właściwych relacji w celu zapewnienia celów biznesowych.

Disqus to z kolei narzędzie pozwalające właścicielom stron internetowych na zamieszczanie komentarzy od użytkowników i dzielenie się przez nich opiniami.

Teraz zgodnie z informacjami dostarczonymi przez zachodnie media technologiczne firma Zeta Global przejmie Disqus za kwotę 90 mln dol.

Szczegółów na temat finalizacji przejęcia nie podano. Zgodnie z nieoficjalnymi doniesieniami w Disqus nie dojdzie do poważniejszych zmian w zarządzaniu firmą, natomiast Zeta Global ma pomóc w monetyzacji Disqus, poza tym w planach są rozwiązania które mają usprawnić automatyczną moderację dyskusji toczonych za pośrednictwem tej platformy.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska