SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Złote Spinacze 2020: najwięcej nominacji dla Grupy Komunikacja Plus i OLX

Jury branżowego konkursu Złote Spinacze wybrało 93 projekty, które powalczą o nagrody w XVIII edycji. Najwięcej nominacji otrzymała Grupa Komunikacja Plus (11), na drugim miejscu OLX – (6), na trzecim miejscu ex aequo 24/7Communication i 38 Content Communication (po 5 nominacji).

Spośród rekordowej liczby 394 zgłoszeń w XVIII edycji Złotych Spinaczy, jury wybrało 93, które zostały zakwalifikowane do drugiego etapu i będą rywalizować o nagrody. Obradom jury przewodniczy w tym roku Małgorzata Mejer, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej Procter&Gamble.

93 projekty walczą o Złote Spinacze 2020

W kategoriach głównych i sektorowych jurorzy będą mogli przyznać Złote, Srebrne i Brązowe Spinacze, natomiast w kategoriach specjalnych wyłącznie Złote Spinacze. W każdej kategorii nagroda w kolorze złotym może być tylko jedna. W przypadku kategorii jubileuszowej, uruchomionej z okazji 20-lecia powstania Związku Firm Public Relations, jeden projekt zostanie wyróżniony i otrzyma tytuł Kampanii PR XX-lecia.

Ponadto już po raz czwarty w historii Złotych Spinaczy zostanie przyznany Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w Konkursie”. W celu wyłonienia zwycięskiej firmy, Organizator przeprowadzi ranking nagrodzonych w konkursie podmiotów, według punktacji określonej w regulaminie.

Laureatów tegorocznej edycji Złotych Spinaczy poznamy podczas uroczystej gali, która odbędzie się 4 grudnia 2020 r. Organizatorem konkursu jest Związek Firm Public Relations. Portal Wirtualnemedia.pl jest patronem medialnym konkursu.

W roku ubiegłym organizatorzy otrzymali 331 zgłoszeń w łącznie 33 kategoriach: 18 głównych, 12 sektorowych oraz 3 specjalnych.Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” po raz trzeci z rzędu otrzymała wówczas agencja Big Picture, zaś tytułem Gwiazdy PR dla szczególnie zasłużonej osoby w branży uhonorowano Piotra Czarnowskiego, założyciela i prezesa First PR.

Nominowali w konkursie Złote Spinacze 2020 - pełna lista

Kategorie główne:

1.    PR korporacyjny

•    Koleje Dolnośląskie na dobrych torach / Grupa Komunikacja Plus, Koleje Dolnośląskie

•    Girls Go Technology, czyli dziewczyny oswajają technologię / Mercedes-Benz Manufacturing Poland, Kawałek Świata – Media

2.    PR produktu

•    Bezpieczne zakupy w pandemii z usługą KiedyDoSklepu.pl / Mastercard, Solski Communications, Agencja Marketingowa Isobar Polska (Grupa Dentsu Aegis Network Polska)

•    Concept Merliniego – Konkurs KOŁO na Projekt Łazienki / Monday – agencja komunikacji, KOŁO Grupa Geberit

•    Death Stranding / MSL, PlayStation Polska

3.    Issue management i komunikacja kryzysowa

•    Test na „prodzie” i zaskakujący rebranding mBanku na ĘŚĆĄŻ / mBank

•    Pomoc turystom biura podróży Neckermann/Thomas Cook / Mondial Assistance

4.    Advocacy i Public Affairs

•    Zachowanie rolniczego charakteru płd.-zach. Wielkopolski / Grupa Komunikacja Plus, Stowarzyszenie Przedsiębiorczość dla Ekologii

•    Uwaga, dziura w Tarczy! / Konfederacja Lewiatan

•    Inicjatywa branży spotkań, wydarzeń i turystyki - TUgether / Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń (TUgether), Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

5.    Kampania społeczna

•    #WzywamyPosiłki / Inicjatywa Obywatelska „#WzywamyPosiłki”, 2vision, East Eventz, comu:comu., Sztengreber, Muzk Management, Motyw Studio, EVENTAGE

•    BEZ JAJ / OLX, 180 HEARTBEATS + JUNG V MATT

•    ANTYSMOG SONG / OLX, F25. PRODUCTION, HOUSE23 HEROES

6.    PR pro bono

•    Ostatnie Chwile Szczęścia Puckie Hospicjum / 38 Content Communiaction, Puckie Hospicjum pw. św. Ojca Pio

•    ZPPHiU vs C-19 w kampanii #ratujmypolskiemiejscapracy / Lighthouse, Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług

•    Zostań z muzyką / Projekt PR

7.    Covid-19 PR response

•    Komunikacja kryzysowa Intel Extreme Masters Katowice 2020 / d*fusion communication, ESL Polska

•    Bezpieczne zakupy w pandemii z usługą KiedyDoSklepu.pl / Mastercard, Solski Communications, Agencja Marketingowa Isobar Polska (Grupa Dentsu Aegis Network Polska)

•    Kino 2020 – Pierwszy Festiwal Filmów w Czasie Kwarantanny / 38 Content Communication, TVN Discovery

•    Blisko mimo wszystko! Biedronka umacnia relacje w pandemii Biedronka / Jeronimo Martins Polska, Hill+Knowlton Strategies

8.    Komunikacja wewnętrzna

•    Brilliant in Quality / Grupa Komunikacja Plus, 3M Global Service Center Poland

•    NiecodzieNNa dawka informacji o tym, co ważne i ciekawe / Nationale Nederlanden

•    Kultura doceniania w McDonald’s / MJCC, McDonald's Polska

9.    Event komercyjny

•    POCIĄG DO ZMIAN / Master Brand, BNP Paribas Bank Polska

10.    Event społeczny

•    Najpiękniejsza domówka świata / Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Boscata, Mastercard

•    OLX LECIMY Z POMOCĄ / OLX

•    „Rolling2Zwrotnik” – wyprawa rowerowa ludzi po nowotworze / Human Signs, Fundacja Rak'n'Roll. Wygraj Życie!

11.    Launch produktu, usługi lub firmy

•    Power Plant – nie lekceważ potęgi roślinnej mocy! / Good One PR

•    Launch oferty konwergentnej, czyli Nowy Sezon w T-Mobile / 24/7Communication, T-Mobile Polska

•    Let Creators Be Creators – ConceptD laptopy dla twórców / Acer Polska

12.    Sustainability & CSR Communications

•    FASOFF / MOSQI.TO

•    Ty nie zauważysz. Środowisko tak / 24/7Communication, McDonald's Polska

13.    PR miejsca, miasta lub regionu

•    Stocznia Gdańska warta UNESCO! / 38 Content Communication, Narodowy Instytut Dziedzictwa

•    Zachowanie rolniczego charakteru płd.-zach. Wielkopolski / Grupa Komunikacja Plus, Stowarzyszenie Przedsiębiorczość dla Ekologii

•    Budujemy największy most świata – z Wrocławia do Indii / Grupa Komunikacja Plus, Konsulat Honorowy Republiki Indii

•    Największy w Polsce hybrydowy festiwal literacki / Projekt PR, Goyki3 ArtInkubator

14.    Social media

•    Najpiękniejsza domówka świata / Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Boscata, Mastercard

•    Test na „prodzie” i zaskakujący rebranding mBanku na ĘŚĆĄŻ / mBank

•    Mowa Miłości / Outriders, Laska Nebeska

15.    Business-to-Business PR

•    Lider e-zdrowia 2019 / Centrum e-Zdrowia

•    TARCZA ANTYKRYZYSOWA DLA RYNKU OPTYCZNEGO / Made in PR, Grupa Essilor

16.    PR finansowy i relacje inwestorskie

•    Craft-funding Janusza Palikota / Crowdway.pl, Janusz Palikot, Agencja Hello PR, MarkNeting

•    Mazurska Manufaktura Alkoholi – kraft to nie tylko piwo! / Good One PR, Mazurska Manufaktura Alkoholi

17.    Media relations

•    Jak utrzymać uwagę mediów w czasach dominacji jednego tematu / Biedronka – Jeronimo Martins Polska, Hill+Knowlton Strategies

•    Lifestyle 100% earned. Zawodowy styl życia Pracuj.pl / Linkleaders, Grupa Pracuj

•    Volkswagen napędza elektromobilność w Polsce / Volkswagen, OneMulti, InsightOut Lab

18.    Employer Branding

•    Dobra robota! w Electrolux – strategia EB dla 5 fabryk / Grupa Komunikacja Plus, Electrolux

•    Kampania Capgemini Między Innymi / Fabryka Komunikacji Społecznej, Capgemini Polska

•    Evolve. Advance. We’ll cheer you on / UBS, MJCC

19.    Content marketing – branded content

•    ZDARZYŁO SIĘ NAJLEPSZYM / OLX, F25 Production House, 180HEARTBEATS + JUNG V MATT

•    Kryptonim S.E.S.J.A / Monday - agencja komunikacji

•    CUD NAD WISŁĄ / PR 510, MyPlace

20.    Custom Publishing

•    NiecodzieNNik TV poleca się do porannej kawy! / Nationale Nederlanden

•    Magazyn „UPstream”: reportaż dźwignią PR-u / Nowy Styl

•    Samobójstwa najmłodszych. Chcielibyście o tym nie słyszeć / Pan Pikto, Fundacja Wielogłosu

Kategorie sektorowe:

21.    Technologia, IT, telekomunikacja

•    Launch oferty konwergentnej, czyli Nowy Sezon w T-Mobile / 24/7Communication, T-Mobile Polska

•    Let Creators Be Creators – ConceptD laptopy dla twórców / Acer Polska

•    M-Power, czyli transformacja agile w T-Mobile / 24/7Communication, T-Mobile Polska

22.    Finanse

•    #zdalnidopomocy / 24/7Communication, ING Bank Śląski

•    „Szczepionka na dezinformację” Santander Bank Polska / Santander Bank Polska

•    Bezpieczne zakupy w pandemii z usługą KiedyDoSklepu.pl / Mastercard, Solski Communications, Agencja Marketingowa Isobar Polska (Grupa Dentsu Aegis Network Polska)

23.    Uroda, higiena i wellness

•    #ChceDoSalonu / Remarkable Ones, Versum

24.    Moda i styl życia

•    ZPPHiU vs C-19 w kampanii #ratujmypolskiemiejscapracy / Lighthouse, Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług

25.    Kultura i media

•    Najpiękniejsza domówka świata / Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Boscata, Mastercard

•    Kino 2020 – Pierwszy Festiwal Filmów w Czasie Kwarantanny / 38 Content Communication, TVN Discovery

•    Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj” / Turner Broadcasting System, dotrelations, Stor9

26.    Medycyna i zdrowie

•    Dzień na U / Fundacja Rak’n’Roll. Wygraj Życie!, Avon Cosmetics Polska, Garden of Words, DDB Warszawa, PHD

•    #PowiedzJak / MSL, Fundacja Nutricia

•    #Stopfejkfriends / Fabryka Komunikacji Społecznej

27.    Sport, turystyka i rekreacja

•    Budujemy największy most świata – z Wrocławia do Indii / Grupa Komunikacja Plus, Konsulat Honorowy Republiki Indii

28.    Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze

•    Concept Merliniego – Konkurs KOŁO na Projekt Łazienki / Monday – agencja komunikacji, KOŁO Grupa Geberit

•    Lepiej bez smogu / ISOVER Saint-Gobain

•    Stacja Wola – najszybciej sprzedająca się inwestycja na Woli / Publicon

•    Skanska jako lider na polskim rynku nieruchomości biurowych / Grupa Komunikacja Plus, Spółka biurowa Skanska

29.    Przemysł i infrastruktura

•    NIE OCZERNIAJ GÓRNIKA! STOP HEJTOWI / Agencja Reklamowa ArtGroup

•    Dobra robota! w Electrolux – strategia EB dla 5 fabryk / Grupa Komunikacja Plus, Electrolux

•    Grupa Impel na pierwszej linii frontu walki z Covid-19 / Impel

30.    Motoryzacja i transport

•    IZERA. Elektryk made in Poland! / 38 Content Communication, ElectroMobility Poland i Don’t Worry

31.    NGO i sektor publiczny

•    Zachowanie rolniczego charakteru płd.-zach. Wielkopolski / Grupa Komunikacja Plus, Stowarzyszenie Przedsiębiorczość dla Ekologii

•    Adwokat w każdym przypadku / Remarkable Ones, Naczelna Rada Adwokacka, Social Leaders

•    Unia Owocowa: Tarcza antykryzysowa i WPR dla sadowników / Procontent, Stowarzyszenie Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw „Unia Owocowa”

Kategorie specjalne:

32.    Kreatywność

•    BEZ JAJ / OLX, 180 HEARTBEATS + JUNG V MATT

•    Pokaż nam swój środkowy palec! – start Fundacji Najsłodsi / Hill+Knowlton Strategies, Fundacja Michała Figurskiego „Najsłodsi”

33.    Efektywność

•    Zachowanie rolniczego charakteru płd.-zach. Wielkopolski / Grupa Komunikacja Plus, Stowarzyszenie Przedsiębiorczość dla Ekologii

•    Uwaga, dziura w Tarczy! / Konfederacja Lewiatan

•    Najpopularniejszy Zimowy (Narodowy) event na TikToku! / Testa Communication

34.    Research&Insight

•    Krytyka kobiet codzienna, czyli women shaming po polsku / Clue PR

•    Volkswagen napędza elektromobilność w Polsce / Volkswagen, OneMulti, InsightOut Lab

•    REDefine Your Limits. Rekrutujemy przedstawicieli handlowych / MJCC, Coca-Cola HBC Polska

•    Kampania Capgemini Między Innymi / Fabryka Komunikacji Społecznej, Capgemini Polska

Kategoria jubileuszowa:

35.    Kampania PR XX-lecia

•    Ogólnopolski Program dla Młodzieży „Mam Haka na Raka” / Hill+Knowlton Strategies, GSK, Polska Unia Onkologii, Fabryka Komunikacji Społecznej

•    A co gdyby? – OLX piętnuje najgorsze zachowania w sieci / OLX, 180 HEARTBEATS + JUNG V MATT

•    Największy od 30 lat debiut banku w Europie / United PR

Dołącz do dyskusji: Złote Spinacze 2020: najwięcej nominacji dla Grupy Komunikacja Plus i OLX

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl