Rekordowa liczba zgłoszeń do konkursu Złote Spinacze. Jest też nowa kategoria: Covid-19 PR response

Do osiemnastej edycji konkursu Złote Spinacze wpłynęło rekordowe 395 zgłoszeń w 36 kategoriach. To najwyższy wynik od początku istnienia konkursu, w związku z czym powołano dwie dodatkowe grupy jurorskie. Ogłoszenie nominacji - 8 października.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Rekordowa liczba zgłoszeń do konkursu Złote Spinacze. Jest też nowa kategoria: Covid-19 PR response

Złote Spinacze to konkurs organizowany przez Związek Firm Public Relations. W tym roku wśród kategorii głównych największym powodzeniem cieszyła się nowa: Covid-19 PR response, która została utworzona w odpowiedzi na obecną sytuację związaną z wybuchem światowej pandemii. Kolejnymi najczęściej wybieranymi kategoriami głównymi były: Kampania społeczna oraz Komunikacja wewnętrzna.

Od poniedziałku, 14 września do 2 października trwać będzie pierwszy etap konkursu, podczas którego 87-osobowe jury oceni wszystkie zgłoszone do konkursu projekty, wykorzystując w tym celu dedykowaną platformę do głosowania online. 8 października ogłoszone zostaną tegoroczne nominacje. Jurorzy będą oceniać projekty w sześciu grupach, a nad całością prac będzie czuwać przewodnicząca  - Małgorzata Mejer (dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej Procter & Gamble w Europie Centralnej).

Grupa pierwsza, na czele z Anną Papką (doradca ds. relacji zewnętrznych na Polskę oraz rzecznik prasowym Shell Polska) będzie obradowała nad projektami zgłoszonymi w kategoriach: PR korporacyjny, Business-to-Business PR, PR finansowy i relacje inwestorskie, Technologia, IT i telekomunikacja, Finanse, Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze oraz Przemysł i infrastruktura. Natomiast grupa druga, której przewodniczącą jest Magdalena Brzezińska (corporate affairs director w Grupie Żywiec), oceni projekty z kategorii: Advocacy i Public Affairs, Issue management i komunikacja kryzysowa, Medycyna i zdrowie, Sektor spożywczy, Motoryzacja i transport oraz Efektywność.

Przewodniczącym grupy trzeciej jest Mariusz Pleban (CEO One Multi). Ta grupa będzie obradowała nad projektami zgłoszonymi w kategoriach:PR produktu, Launch produktu, usługi lub firmy,Event komercyjny, Content marketing – brandedcontent, Media Relations, PR miejsca, miasta lub regionu oraz Kreatywność. Czwartej grupie przewodniczy Anna Cywińska (prezes Fundacji Nutricia). Grupa oceni projekty z kategorii: PR pro bono, Kampania społeczna, NGO i sektor publiczny oraz Research&Insight.

Przewodniczącą piątej grupy będzie Agnieszka Bacińska (CEO Walk PR). Jurorzy z tej grupy ocenią zgłoszenia w następujących kategoriach: Komunikacja wewnętrzna, Employerbranding, Custompublishing, Event społeczny, Kultura i media, a także Moda i styl życia. I wreszcie szósta grupa pod przewodnictwem Justyny Szafraniec (head of communication w Grupie Generali Polska), oceni projekty zgłoszone w kategoriach: Covid-19 PR response, Sustainability&CSR Communications, Sport, turystyka i rekreacja oraz Uroda, higiena i wellness.

Wszyscy jurorzy będą ponadto oceniać projekty nadesłane w kategorii jubileuszowej, uruchomionej z okazji 20. rocznicy założenia Związku Firm Public Relations.

Zwycięzców poznamy 4 grudnia podczas gali.

W roku ubiegłym do konkursu organizatorzy otrzymali 331 zgłoszeń w łącznie 33 kategoriach: 18 głównych, 12 sektorowych oraz 3 specjalnych.Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” po raz trzeci z rzędu otrzymała wówczas agencja Big Picture, zaś tytułem Gwiazdy PR dla szczególnie zasłużonej osoby w branży uhonorowano Piotra Czarnowskiego, założyciela i prezesa First PR.

jk
Autor artykułu:
jk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"