Zmarł Bartłomiej Juszczyk, były właściciel i szef Grupy Adweb

W piątek po przegranej walce z chorobą zmarł Bartłomiej Juszczyk, były właściciel i szef Grupy Adweb. - Niestety mimo swojego silnego charakteru nie dał rady wygrać z chorobą która go zmieniła i zabrała - napisali na Facebooku bliscy zmarłego.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Zmarł Bartłomiej Juszczyk, były właściciel i szef Grupy Adweb
Bartłomiej Juszczyk

Bartłomiej Juszczyk był postacią znaną na polskim rynku marketingu internetowego. Od 2002 roku zarządzał Grupą Adweb zajmującą się kompleksową obsługą marketingową - począwszy od ustalania strategii marketingowo-komunikacyjnych, przez projektowanie graficzne, reklamę, interactive, social media i public relations, aż po systemy IT, mobilne i promocję w wyszukiwarkach (SEO). Firma świadczyła także usługi hostingowe.

W lutym i marcu ub.r. Grupa Adweb przeszła poważny kryzys. Doszło wówczas do włamania na jej serwery, z których zostały wykasowane wszystkie kluczowe dane związane z usługami hostingowymi i prowadzeniem stron internetowych oferowanych pod marką 2be.pl.

Dwa miesiące później pojawiły się pogłoski o upadku Grupy Adweb, jednak w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Juszczyk zdecydowanie dementował te doniesienia, twierdząc, że spółka przejdzie jedynie restrukturyzację.

Niedługo potem doszło jednak do upadku Grupy Adweb, który zbiegł się w czasie z poważną chorobą Bartłomieja Juszczyka. Menedżer nie krył tego, że choruje, tylko komentował na Facebooku kolejne etapy walki z chorobą.

W miniony piątek Bartłomiej Juszczyk zmarł. Jego bliscy powiadomili o tym na jego koncie facebookowym.

W żałobnym wpisie rodzina Bartłomieja Juszczyka podziękowała za wsparcie udzielone zmarłemu, ale przeprosiła także tych, których w ostatnim etapie życia zmarły uraził lub odrzucił.

Bliscy Bartłomieja Juszczyka nawiązują do tego, że po pojawieniu się problemów wokół Grupy Adweb wdawał się on w sieci w zaciekłe często polemiki ze swoimi adwersarzami.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa