Zmarł Michał Markowski - menedżer w Allegro, twórca systemu RPG Klanarchia

W zeszłą środę po długiej chorobie zmarł Michał Markowski - przez prawie 20 lat związany z Grupą Allegro, autor systemu RPG Klanarchia i osadzonej w nim gry „Klanarchia”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Zmarł Michał Markowski - menedżer w Allegro, twórca systemu RPG Klanarchia
Michał Markowski

- Michał na zawsze pozostanie w naszej pamięci jako człowiek o poruszającej wyobraźni i wielkim, żarowym sercu. Pracował od lat nad druga wersją systemu Klanarchia i intensywnie testował ją do samego końca. Wielokrotnie rozmawialiśmy o wspólnym wydaniu tego projektu i rozpoczęliśmy już wstępne prace. Niestety Michał nie doczekał wydania podręcznika, ale my kontynuujemy jego dzieło - napisano na profilu facebookowym gry „Elekt”.

- Był autorem gry fabularnej „Klanarchia”, która kiedy wyszła, rzucała śmiało wyzwanie tamtejszym grom ze swoimi, nie spotykanymi na polskim rynku, mechanicznymi rozwiązaniami. Do samego końca pracował również nad drugą edycją - dodano na fanpage’u Erpegowe Piekiełko.

W poniedziałkowej „Rzeczpospolitej” kondolencje żonie i dzieciom Michała Markowskiego złożyli jego koleżanki i koledzy z Allegro.

Michał Markowski przez prawie 20 lat w Grupie Allegro

Pod koniec 2003 roku Michał Markowski zaczął pracę w spółce QXL, ówczesnym właścicielu Allegro. Początkowo był specjalistą ds. obsługi klienta.

Potem pełnił w Grupie Allegro wiele stanowisk menedżerskich, był m.in. dyrektorem rozwoju biznesu (w latach 2011-2013), B2B managerem (2014-2017), business growth managerem (2018-2020).

Przez ostatnie półtora roku pełnił funkcję manageria pionu C2C i ogłoszeń.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS