SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zmienione „To & Owo” z „Pakietem premium”

Tygodnik „To & Owo” (Wydawnictwo Bauer) od wydania, które ukaże się we wtorek 1 września br. poszerzy się o dodatkowe materiały pod nazwą „Pakiet premium”. Zajmą one miejsce części omówień programów telewizyjnych.

W piśmie zwiększy się ilość treści poświęconych gwiazdom, filmowi i zjawiskom show-biznesu, a także zagadnieniom dotyczącym technologii oraz świata telewizji kablowej i satelitarnej.  Natomiast rekomendacje programów podzielone zostaną wyraźnie na kategorie jak np. rozrywka, dokument, sport czy seriale.

Cena magazynu nie ulega zmianie i nadal wynosić będzie 1,99 zł. Najnowsze wydanie liczyć będzie 108 stron.

Wprowadzeniu na rynek nowej formuły „To & Owo” towarzyszyć będzie kampania telewizyjna w stacjach Telewizji Polskiej, Telewizji Polsat i Grupy TVN. Za kreację spotów odpowiada Digit Art., a za zakup mediów -  MEC.

Podobne zmiany przeszedł też „Tele Tydzień”, który od numeru z 31 sierpnia br. ukazuje się z dodatkowymi materiałami pod hasłem „Tele Tydzień Plus”.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „To & Owo” w I półroczu br. wyniosła 347 167 egz.

Dołącz do dyskusji: Zmienione „To & Owo” z „Pakietem premium”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jerry_B
Qźwa, zamiast dać pełniejszy program jak największej ilości stacji, ludzie dostana materiały agencyjne o paznokciach Kardashianki albo dupie Maryni. Przecież tu chodzi o INFORMACJĘ o programach telewizyjnych a nie publicystykę. Ja chcę wiedzieć, co będzie w wybranej stacji przez cały dzień, a nie - jak teraz - od 8.00 do 22.00, bo więcej się nie mieści. Nie tędy droga...
odpowiedź