SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Żołądkowa Gorzka z nową platformą komunikacji od John Pitcher

Agencja John Pitcher zwyciężyła w przetargu Stock Polska na obsługę marki Żołądkowa Gorzka. Odpowiada za nową platformę komunikacji tej marki.

Agencja John Pitcher przygotowała nową całościową platformę komunikacji marki Żołądkowa Gorzka, która wprowadzona będzie we wszystkich kanałach, w których obecna jest marka. Głównym celem planowanej kampanii będzie przedstawienie konsumentom świata marki opartego na unikalności produktowej oraz zachęcaniu do próbowania produktu oraz poszerzeniu grona konsumentów produktu.

John Pitcher odpowiedzialny jest za stworzenie strategii i koncepcję komunikacji, kreację i produkcję reklam oraz realizację działań, a także za bieżącą obsługę kreatywną marki.

Agencja pozyskała tego klienta w przetargu, którego szczegółów Stock Polska nie ujawnia. Firmy nie podają również, na jak długo zawarły umowę o współpracy.

W poprzednich latach obsługą kreatywną Żołądkowej Gorzkiej zajmowała się m.in. agencja McCann Worldgroup.

Jesienią ub.r. firma Stock Polska musiała przeprosić konsumentów za to, że wprowadzała ich w błąd określając Żołądkową Gorzką jako wódkę.

Dołącz do dyskusji: Żołądkowa Gorzka z nową platformą komunikacji od John Pitcher

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jak
Jak mam pić wódkę to piję wódkę, a nie to coś co nie wiadomo właściwie czym jest a różnicy w cenie żadnej.
odpowiedź