Żołądkowa Gorzka z nową platformą komunikacji od John Pitcher

Agencja John Pitcher zwyciężyła w przetargu Stock Polska na obsługę marki Żołądkowa Gorzka. Odpowiada za nową platformę komunikacji tej marki.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Żołądkowa Gorzka z nową platformą komunikacji od John Pitcher

Agencja John Pitcher przygotowała nową całościową platformę komunikacji marki Żołądkowa Gorzka, która wprowadzona będzie we wszystkich kanałach, w których obecna jest marka. Głównym celem planowanej kampanii będzie przedstawienie konsumentom świata marki opartego na unikalności produktowej oraz zachęcaniu do próbowania produktu oraz poszerzeniu grona konsumentów produktu.

John Pitcher odpowiedzialny jest za stworzenie strategii i koncepcję komunikacji, kreację i produkcję reklam oraz realizację działań, a także za bieżącą obsługę kreatywną marki.

Agencja pozyskała tego klienta w przetargu, którego szczegółów Stock Polska nie ujawnia. Firmy nie podają również, na jak długo zawarły umowę o współpracy.

W poprzednich latach obsługą kreatywną Żołądkowej Gorzkiej zajmowała się m.in. agencja McCann Worldgroup.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe