SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Żubr stawia na nowy design

Marka piwa Żubr, należąca do Kompanii Piwowarskiej, zmienia wygląd opakowań.

Zmiana dotyczy wszystkich nośników: puszek, butelek i formatów POSM. Nowe opakowania są prostsze, z mniejszą ilością złoceń, ze zwiększoną ekspozycją symbolu marki. Żubr na etykiecie jest większy, “co jeszcze bardziej podkreśla jego status i pozycje w puszczy” - zaznaczono. 

Niezmienne na opakowaniach widnieje herb Browaru Dojlidy Białystok.

- Żubr jest od zawszy uważany za ikonę gatunku, strażnika puszczy i przede wszystkim jego chcemy podkreślać w nowych opakowaniach. Zmiana ma charakter ewolucyjny, a Żubr niezmiennie pozostaje Żubrem –-mówi Mateusz Wietrzyński, junior brand manager Żubra.

Za design opakowań odpowiada BNA.

Dołącz do dyskusji: Żubr stawia na nowy design

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hmmm
nie widzę różnicy, więc pewnie totalna zmiana dla konsumenta.
odpowiedź
User
Obiektywny
Szczerze, to zobaczyłbym porównanie nowego ze starym, bo różnicy nie widać
odpowiedź