SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Życie na Gorąco” na czele tygodników yellow. Wszystkie tytuły na minusie

W maju 2015 roku wszystkie tygodniki yellow zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem. Najwięcej straciło „Życie na Gorąco”, które pozostało liderem zestawienia. Ostatnie miejsce zajął wydawany od paru miesięcy „Dobry Tydzień”.

Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w maju 2015 roku względem maja 2014 roku zmalała o 7,52 proc. i wyniosła 526 994 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 4,35 proc. do 297 963 egz.

Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 210 482 egz., po spadku o 6,88 proc.

Warto dodać, że ostatnie miejsce zajął nowy magazyn  „Dobry Tydzień” (również wydawany przez Wydawnictwo Bauer), który wszedł na rynek 27 października 2014 roku. W maju br. jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 139 777 egz.

Wirtualnemedia.pl

maj

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Życie na Gorąco

708 587

526 994

526 994

729 878

569 871

569 871

Twoje Imperium

408 709

297 963

297 963

405 172

311 512

311 512

Rewia

311 838

210 482

210 482

318 925

226 042

226 042

Świat & Ludzie

293 397

186 915

186 915

302 462

196 414

196 414

Na Żywo

282 935

171 584

171 584

273 722

175 755

175 755

Dobry Tydzień

241 200

139 777

139 777

-

-

-

Również w porównaniu do kwietnia br. wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił tygodnik „Na Żywo” - było to 11,16 proc.

Wirtualnemedia.pl

2015

ZKDP

maj

kwiecień

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Życie na Gorąco

708 587

526 994

526 994

725 813

548 000

548 000

Twoje Imperium

408 709

297 963

297 963

412 417

305 515

305 515

Rewia

311 838

210 482

210 482

316 668

221 142

221 142

Świat & Ludzie

293 397

186 915

186 915

299 448

200 498

200 498

Na Żywo

282 935

171 584

171 584

294 675

193 140

193 140

Dobry Tydzień

241 200

139 777

139 777

249 906

142 547

142 547

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” na czele tygodników yellow. Wszystkie tytuły na minusie

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gosc
ale i tak pisma te nadal dobrze się sprzedają i dobrze zarabiają :P
odpowiedź