10 lat ICP Group

30 sierpnia ICP Group obchodziła 10 jubileusz istnienia. ICP Group to Spółka działająca w trzech komplementarnych obszarach związanych ze wsparciem sprzedaży, w jej skład wchodzą: Incentive Concept, Live Markting Concept, Incentive Concept Poland oraz Pharma House Concept

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od samego początku działalności naszej firmy, przybraliśmy kierunek, którego celem było wsparcie sprzedaży i budowanie lojalności ” –Krzysztof Michniewicz, Prezes Zarządu ICP Group – „Z uwagi na specyfikę polskiego rynku, stosowaliśmy koncepcje oparte głównie na incentive travel, uzupełniając je z czasem o kolejne produkty dostosowane pod rosnące potrzeby Klientów. W tej chwili spełniamy marzenia naszych Klientów. Rozbudzamy emocje za tęsknotą , przygodami a potem je realizujemy. Cały zespół z pasją pracuje na to by programy motywacyjne spełniały oczekiwania, by wyjazdy były niezapomnianymi wyprawami w miejsca nie odkryte dotąd przez turystów a organizowane eventy autorskie i niepowtarzalne dostarczały wyjątkowych emocji.

Od 10 lat ICP Group pomaga firmom odnoszącym sukcesy osiągać doskonałe wyniki i założone cele biznesowe. Dzięki produktom i usługom Grupy  Klienci celniej zarządzają relacjami ze swoimi pracownikami, partnerami biznesowymi oraz klientami, przez co stają się bardziej konkurencyjni, osiągając wymierne korzyści biznesowe.  ICP Group także od wielu lat z powodzeniem prowadzi akcje, związane ze Społeczną Odpowiedzialnością Biznesu (CSR). Angażuje swoich klientów w pionierskie projekty "Give instead of take", podkreślając obustronne korzyści zarówno dla uczestników wydarzeń, jak i dla beneficjentów. Na przestrzeni ostatniej dekady, ICP Group przekonywało swych klientów do wybierania scenariuszy wpisujących się w koncepcję CSR w kraju i na świecie.

 ICP Group prowadzi kompleksowe projekty mające bezpośredni wpływ :

  • na zaangażowanie i motywowanie pracowników czyli na zmniejszenie retencji kluczowych zasobów personalnych i zachęcenie ich do poprawy wydajności,
  • na motywowanie partnerów biznesowych i zwiększanie efektywności kanałów dystrybucji, czyli na wzmocnienie sprzedaży  oraz gromadzenie wiedzy o klientach i rynku
  • na inspirowanie i motywowanie sprzedawców czyli zwiększanie skuteczności sprzedaży i wsparcie dynamiki rozwoju,
  • na zdobywanie i przywiązywanie Klientów czyli na budowanie trwałych więzi biznesowych pozwalających na realizację planów sprzedażowych utrzymujących bądź wzmacniających pozycję rynkową.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?