Agencja Subko&co obsługuje pierwszy w Europie e-sklep Pierre Fabre w dziedzinie digital marketingu

Agencja Subko&co będzie odpowiedzialna za obsługę pierwszego sklepu e-commerce koncernu Pierre Fabre Dermo-Cosmetique w Europie w dziedzinie digital marketingu. 

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

To właśnie w Polsce pod koniec 2018 francuski koncern Pierre Fabre Dermo-Cosmetique otworzył swój pierwszy sklep e-commerce w Europie. Sklep www.dermo-cosmeshop.pl oferuje łatwy i szybki dostęp do wszystkich marek z portfolio Pierre Fabre Dermo-Cosmetique.

Klienci znajdą tu takie marki jak Eau Thermale Avene, znaną z pielęgnacji cery wrażliwej, albo Klorane, która oferuje produkty oparte na naturalnych ekstraktach roślinnych. Dla szukających specjalistycznej pielęgnacji skóry i włosów czekają produkty Ducray oraz A-Derma, a dla tych, którzy mają ochotę na odrobinę luksusu, sklep proponuje produkty marek Galenic i Rene Furterer.  

Subko&co to młody, kilkunastoosobowy francuskojęzyczny zespół, działający zarówno w Warszawie jak i w Paryżu, wyspecjalizowany w obsłudze digital klientów francuskich, belgijskich i szwajcarskich takich jak Auchan, Le Rustique czy Noreve.   

Subko&co będzie wspierać Dermo-Cosme Shop w budowaniu wizerunku sklepu, pozyskiwaniu ruchu oraz zwiększaniu sprzedaży online. Pierwszy etap współpracy z koncernem Pierre Fabre polegał na doradztwie dotyczącym strategii zbudowania sklepu w Polsce. 

- Powierzyliśmy agencji Subko&co projekt przygotowania analizy i benchmarku polskiego rynku e-commerce oraz consultingu UX. Subko&co dostarczyło nam wyczerpującą  analizę i szczegółowe rekomendacje, które bardzo ułatwiły nam start sklepu. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z tą agencją i zdecydowanie polecamy ją zarówno zagranicznym, jak i krajowym markom, chcącym rozwijać działalność w e-commerce w Polsce. Szczególnie doceniamy ich profesjonalizm, zaangażowanie i pomysłowość, które przekroczyły nasze oczekiwania - mówi Gregory Ragot, Global Director of e-Commerce w Pierre Fabre.  Drugi etap współpracy, czyli obsługa marketingowa marki Pierre Fabre, rozpoczął się pod koniec 2018 roku i był wynikiem przetargu między kilkoma agencjami z Polski. 

- Współpraca z Pierre Fabre - firmą o światowej sławie i międzynarodowej skali działalności -to dla nas ogromny prestiż. Wykorzystujemy w tym projekcie nasze kompetencje w dziedzinie digital oraz doświadczenia w pracy dla innych francuskich klientów. Bardzo cieszymy się, że nasza nieduża, niezależna agencja może obsługiwać takiego klienta jak Pierre Fabre  - mówi Marta Subko, założycielka i CEO agencji. 

Za zarządzanie kampaniami marketingowymi odpowiedzialna jest Claudia Sławek, natomiast Dominika Siemiątkowska nadzoruje kreacje i content przygotowywany dla klienta. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana