– Agnieszka Radwańska jest jedną z najwybitniejszych postaci w historii polskiego sportu. A na co dzień jest normalną, serdeczną i dowcipną dziewczyną, która lubi spędzać czas w gronie przyjaciół w miłej atmosferze. I tu wchodzi do gry Amica, która gwarantuje inteligentną technikę i gustowny design – mówi Krzysztof Rutkowski z Amiki Handel i Marketing.
Agnieszka Radwańska i Amica od 2012 roku stanowią sprawdzony debel. Jedna z najlepszych tenisistek świata wpisuje się w strategię rozwoju marki Amica, która coraz odważniej zaznacza swoją obecność także na rynkach zagranicznych. Inteligentny styl prezentowany przez naszą tenisistkę na korcie jest metaforą przemyślanych rozwiązań oferowanych przez Amikę.
Reklamę będzie można zobaczyć w największych stacjach telewizyjnych w najlepszym czasie antenowym. Kampanii telewizyjnej będą towarzyszyć szeroko zakrojone działania w Internecie.

Proszę Państwa, Agnieszka Radwańska wchodzi do gry!










