Artur Kapacki laureatem konkursu Ambasador Call Center 2016

Zakończyła się druga edycja konkursu Ambasador Call Center. W kategorii Manager zwyciężył Artur Kapacki – prezes zarządu firmy Telmon, którego wyróżniono za aktywną współpracę i zaangażowanie w zakresie budowania wizerunku współczesnego telemarketera.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Ambasador Call Center to pierwszy konkurs w Polsce skierowany do telemarketerów, firm i managerów prowadzących aktywne działania na rzecz popularyzacji i budowania pozytywnego wizerunku branży contact center. Konkurs organizowany jest przez ccnews.pl – największy w Polsce portal branży call center. Podczas tegorocznej edycji nominowani uczestnicy ubiegali się o tytuł Ambasadora w jednej z trzech kategorii: Konsultant, Manager i Firma.

Artur Kapacki odebrał statuetkę dla najlepszego managera za zaangażowanie w budowanie pozytywnego wizerunku branży contact center. Jury zwróciło uwagę nie tylko na aktywną obecność laureata we wszystkich wydarzeniach związanych z branżą, ale doceniło też chęć jego dzielenia się wiedzą i działania edukacyjne, takie jak liczne artykuły i wypowiedzi eksperckie, które przyczyniły się do budowania świadomości sektora contact center.

– Niezmiernie mi miło, że zostałem Ambasadorem Call Center. Zwycięstwo w takim konkursie to dla mnie ogromne wyróżnienie. Łączę z tą branżą całą swoją karierę, sam przecież zaczynałem, pracując „na słuchawkach”. Taka nagroda zobowiązuje, dlatego przez następny rok zamierzam jeszcze mocniej działać na rzecz budowania dobrego wizerunku telemarketerów – podkreśla Artur Kapacki, prezes zarządu Telmon.

Jurorzy dostrzegli także zaangażowanie całego contact center Telmon w działania edukacyjne na rzecz branży – Telmon otrzymał nominację do nagrody Ambasadora w kategorii Firma. Ponadto, obok Artura Kapackiego, wśród kandydatów do zwycięstwa znalazły się też trzy telemarketerki, nominowane w kategorii Konsultant.

W jury zasiedli branżowi eksperci, przedstawiciele mediów, PR-owcy, doświadczeni marketerzy oraz trenerzy zajmujący się personal brandingiem. Uroczysta Gala Finałowa odbyła się 12 października w Business Link na Stadionie Narodowym. Rozdanie nagród poprzedziły prelekcje wygłoszone przez reprezentantów konkursowego jury. W wydarzeniu wzięli udział nominowani uczestnicy oraz przedstawiciele in house contact centers, outsourcingu i dostawców technologii dla branży contact center.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]