Bądź jak Jeremy Clarkson! Testuj auta i dziel się opinią z innymi fanami motoryzacji.

Już niedługo każdy z grona konsumentów platformy TestMeToo, będzie mógł wziąć udział w testach aut rodzinnych, jednego z największych, światowych producentów. Do testów zaproszeni będą użytkownicy posiadający rodzinę z dziećmi, którzy sprawdzą tak istotne parametry auta jak: funkcjonalność, komfort, praktyczność czy przestronność. Będzie to pierwszy test z segmentu motoryzacyjnego przeprowadzany na platformie TestMeToo.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Początek roku dla dealerów aut, mimo negatywnych prognoz, zakończył się na plusie. W styczniu zarejestrowano w Polsce prawie 30 tys. samochodów osobowych. Był to najlepszy styczeń od 2008 roku. Jednak nadal zakup auta nie jest tak prostą sprawą i niejedna osoba ma z wyborem duży problem. W końcu to inwestycja na dobrych kilka lat, a także niemały wydatek. Czy sama wizyta w salonie samochodowym i rozmowa z ekspertem wystarczy, żeby podjąć tak ważną dla wielu osób decyzję?

Osoby wybierając samochód rodzinny sprawdzają przede wszystkim liczbę gwiazdek przyznawanych w testach zderzeniowych Euro NCAP oraz czy auto jest tanie w eksploatacji. Dodatkowo dochodzi do tego komfort jazdy, przestronność pojazdu z przodu, ale także wielkość tylnej kanapy auta, liczbę schowków czy tak ważną dla wielu osób pojemność bagażnika, która jak się okazuje, nie zawsze zgadza się z danymi podanymi przez producenta.

Co zrobić aby ułatwić sobie wybór i przyspieszyć decyzję o kupnie? Tutaj, wszystkim którzy mają problemy ze znalezieniem ostatecznej podpowiedzi, po raz kolejny z pomocą przychodzi platforma TestMeToo.

„Testy z segmentu motoryzacyjnego, to dla nas kolejne duże wyzwanie zaraz obok testów sprzętu RTV AGD. Decydując się na wejście w te rejony rynku, chcieliśmy pokazać, że platforma TestMeToo daje nieograniczone możliwości w zakresie testowania produktów i usług, gwarantując przy tym sprawny mechanizm siania zaangażowania, setki opinii pochodzących z prawdziwych, rzetelnych testów i dotarcie bezpośrednie na dotąd niespotykanym poziomie. Dodatkowo mamy nadzieje, że na TestMeToo trafią osoby, które podczas wyboru będą mogły wykorzystać relacje i opinie zaangażowanych konsumentów platformy i podjąć zakupową decyzję” – tłumaczy Andrzej Geryk, CEO i Założyciel TestMeToo.

Do tej pory konsumenci zarejestrowani na platformie TestMeToo testowali produkty takich firm jak: Bałtyk, Dr Irena Eris, L’Oréal, Procter & Gamble, Tan-Viet, Lego, a także w niedługim czasie sprzęt RTV AGD.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem