TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Wystartował casting do 15. edycji "MasterChefa". Tym razem program będzie realizowany w nowych, egzotycznych lokalizacjach – informuje stacja TVN. Uczestnicy ponownie będą rywalizować o ćwierć miliona złotych.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"
Jury "MasterChef"

W piątek, 19 grudnia, ruszył nabór uczestników do kolejnej serii kulinarnego show, która – z uwagi na 15-lecie programu w Polsce – ma mieć wyjątkowy charakter.

"Jedną z największych niespodzianek nadchodzącej edycji będzie wyprawa poza Europę, która po raz pierwszy w historii programu przeniesie uczestników w egzotyczne, zupełnie nowe kulinarne przestrzenie. Ekipa 'MasterChefa' odkrywać będzie smaki, kulturę i inspiracje znacznie wykraczające poza dotychczasowe lokalizacje – czytamy na stronie nadawcy, gdzie znajduje się link do formularza zgłoszeniowego.

Uczestnicy kulinarnej rywalizacji ponownie będą walczyć o nagrodę pieniężną w kwocie 250 tys. zł, statuetkę "MasterChefa" oraz możliwość wydania własnej książki kucharskiej. 15. edycja trafi na antenę TVN jesienią przyszłego roku. Program ponownie zrealizuje Endemol Shine Polska, a jurorami będą Magda Gessler, Michel Moran i Przemysław Klima.

Tej jesieni średnia widownia 14. sezonu "MasterChefa" wyniosła 926 tys. osób, co przełożyło się na 6,84 proc. udziału stacji TVN w grupie wszystkich widzów i 9,24 proc. w grupie komercyjnej 20–54 – według danych Nielsena.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami