Jaka jest widownia "MasterChefa"? TVN na podium

Nowy sezon programu "MasterChef" po trzech tygodniach na antenie ogląda w TVN średnio 809 tys. widzów – wynika z danych Nielsena. To mniej niż w analogicznym okresie jesienią ubiegłego roku.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Jaka jest widownia "MasterChefa"? TVN na podium
Gościem specjalnym trzeciego odcinka programu był Pascal Brodnicki

Premierowe odcinki 14. sezonu programu "MasterChef" są emitowane w TVN w niedziele o godz. 19.45, począwszy od 7 września. Po trzech tygodniach na antenie kulinarne show TVN ogląda średnio 809 tys. widzów.

To daje stacji TVN udział w rynku telewizyjnym na poziomie 6,28 proc. w grupie wszystkich odbiorców i 8,43 proc. w grupie komercyjnej 20–54 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

W porze emisji programu "MasterChef" zamyka podium zarówno w grupie ogólnej, jak i komercyjnej, ustępując liderowi zestawienia, którym jest Polsat, oraz TVP1 zajmującej drugą pozycję.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Słabszy start 14. edycji programu "MasterChef"

Jesienią ubiegłego roku pierwsze trzy odcinki 13. serii "MasterChefa", emitowane od 1 do 15 września o godz. 19.30, zgromadziły średnio przed ekranem 861 tys. widzów, co przełożyło się na 7,1 proc. udziału stacji w rynku w grupie wszystkich widzów oraz 9,7 proc. w grupie komercyjnej 16–49 – według danych Nielsena.

Obsada 14. edycji programu "MasterChef"

Nowe kulinarne talenty w 14. edycji "MasterChefa" ponownie oceniają: Magda Gessler, Michel Moran i Przemysław Klima. Do obsady programu dołączyła także Julia Cichocka, zwyciężczyni 13. edycji show.

W bieżącym sezonie programu wzrosła także nagroda główna, wynosząca obecnie 250 tys. zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day