Za spot przy "Faktach" emitowanych w niedzielny wieczór trzeba zapłacić 95,1 tys. zł (w tekście są kwoty netto, bez rabatów, dla spotów 30-sekundowych). Maksymalna stawka dla emisji w dni powszednie wynosi 91,5 tys. zł.
Reklama przy serwisie sportowym kosztuje 70 tys. zł dla emisji w niedziele i do 73,4 tys. zł w dni robocze. Ceny spotów dla prognozy pogody wynoszą odpowiednio 56,6 tys. zł i 61,2 tys. zł.
Marketerzy zainteresowani obecnością reklamową przy serialu "Na Wspólnej" muszą liczyć się z wydatkiem rzędu 55,8 tys. zł, zaś przy programie "The Floor" – 51,2 tys. zł.

Na 49,7 tys. zł wyceniono spot przy "Kuchennych rewolucjach", a na 49,2 tys. zł – przy "Afryka Express".
48,5 tys. zł trzeba zapłacić za reklamę przy "Ślubie od pierwszego wejrzenia", 48,4 tys. zł – przy programie "Masterchef", 44,3 tys. zł - przy "Top Model" i 43,5 tys. zł – przy programie "Kuba Wojewódzki".
Cena spotu przy "Bitwie o gości" wynosi 35,2 tys. zł, a przy "Pogromcach chaosu" – 26,8 tys. zł.
TVN Media jako drugie biuro reklamy tv, po biurze reklamy TVP, podało ceny reklam na październik.











