TVN podał ceny reklam. Najdrożej przy "Faktach"

Biuro reklamy TVN Media podało ceny reklam na październik. Najwyżej wyceniono spoty przy niedzielnym wydaniu "Faktów".

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
TVN podał ceny reklam. Najdrożej przy "Faktach"
TVN podał ceny reklam na październik

Za spot przy "Faktach" emitowanych w niedzielny wieczór trzeba zapłacić 95,1 tys. zł (w tekście są kwoty netto, bez rabatów, dla spotów 30-sekundowych). Maksymalna stawka dla emisji w dni powszednie wynosi 91,5 tys. zł.

Reklama przy serwisie sportowym kosztuje 70 tys. zł dla emisji w niedziele i do 73,4 tys. zł w dni robocze. Ceny spotów dla prognozy pogody wynoszą odpowiednio 56,6 tys. zł i 61,2 tys. zł.

Marketerzy zainteresowani obecnością reklamową przy serialu "Na Wspólnej" muszą liczyć się z wydatkiem rzędu 55,8 tys. zł, zaś przy programie "The Floor" – 51,2 tys. zł.

Na 49,7 tys. zł wyceniono spot przy "Kuchennych rewolucjach", a na 49,2 tys. zł – przy "Afryka Express".

48,5 tys. zł trzeba zapłacić za reklamę przy "Ślubie od pierwszego wejrzenia", 48,4 tys. zł – przy programie "Masterchef", 44,3 tys. zł - przy "Top Model" i 43,5 tys. zł – przy programie "Kuba Wojewódzki".

Cena spotu przy "Bitwie o gości" wynosi 35,2 tys. zł, a przy "Pogromcach chaosu" – 26,8 tys. zł.

TVN Media jako drugie biuro reklamy tv, po biurze reklamy TVP, podało ceny reklam na październik.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję