Ilu widzów ogląda "The Floor"? TVN wiceliderem w grupach komercyjnych

Średnio 890 tys. widzów przyciągnął w minionym tygodniu do TVN teleturniej "The Floor" - wynika z danych Nielsena. Drugi sezon programu prowadzonego przez Mikołaja Roznerskiego zapewnił stacji pozycję wicelidera obu grup komercyjnych.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Ilu widzów ogląda "The Floor"? TVN wiceliderem w grupach komercyjnych
Mikołaj Roznerski, gospodarz "The Floor"

Stacja TVN emituje premierowe odcinki drugiego sezonu "The Floor" od poniedziałku do czwartku o godz. 20.55, począwszy od 1 września. Nowa seria jest dłuższa od poprzedniej (20 zamiast 12 odcinków), ale same odcinki są krótsze.

W pierwszym tygodniu na antenie teleturniej oglądało średnio 887 tys. widzów, co dało stacji TVN 7,23 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej, 9,53 proc. wśród widzów w przedziale wiekowym 20-54 i 9,68 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Spośród czterech analizowanych odcinków pokazanych w pierwszym tygodniu września, największą widownię zgromadziło środowe wydanie, które obejrzało średnio 977 tys. osób. Najmniej miał czwartkowy odcinek, który zobaczyło średnio 812 tys. odbiorców. To w jego czasie Jedynka emitowała mecz piłki nożnej Polska-Holandia.

TVN wiceliderem grup komercyjnych w porze "The Floor"

Stacja TVN w porze emisji "The Floor" była wiceliderem obu grup komercyjnych, ustępując odpowiednio TVP2 i TVP1. W grupie wszystkich widzów zajęła czwarte miejsce, plasując się kolejno za TVP2 liderem zestawienia 10 najpopularniejszych nadawców (emituje w paśmie teleturnieju m.in. "M jak miłość"), TVP1 będącym na drugim miejscu i TV4 zamykającym podium.

W ubiegłym roku stacja TVN między ostatnim tygodniem sierpnia a końcem października emitowała o godz. 20.55 telenowelę dokumentalną "B&B Love". Program w pierwszym tygodniu emisji oglądało średnio 614 tys. widzów, co dało stacji 5,64 proc. udziału w grupie wszystkich widzów, 7,91 proc. w grupie 20-54 i 8,10 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Z kolei w maju, kiedy teleturniej "The Floor" debiutował na antenie, w pierwszym tygodniu emisji - po emisji trzech odcinków - średnia oglądalność wyniosła 1,02 mln widzów. To przełożyło się na 9,19 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 13,64 proc. w grupie wiekowej 16-49 i 12,62 proc. w grupie 20-54 – wynika z danych Nielsena.

Program wtedy nadawano, gdy w TVP czy Polsacie zakończył się sezon wiosenny i emitowały one głównie powtórki czy filmy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]