329,1 tys. zł (cena netto, bez rabatów, dla spotu 30-sek.) kosztuje spot przy meczu Litwa-Polska, który TVP będzie transmitować 12 października.
Kilka dni wcześniej - 9 października - polscy piłkarze spotkają się w meczu towarzyskim z drużyną Nowej Zelandii. Reklamę przy tej transmisji wyceniono na maksymalnie 249,3 tys. zł.
TVP pokazało cennik na październik
Cena spotu przy serwisie informacyjnym "19.30" wynosi 48,6 tys. zł w dni powszednie i 44,9 tys. zł w niedziele.
Za spot przy serwisie sportowym trzeba zapłacić 55,6 tys. zł w dni robocze i 67,5 tys. zł w niedzielny wieczór. Stawki dla reklam przy prognozie pogody wynoszą odpowiednio: 56,5 tys. zł i 64,2 tys. zł.
Z kolei reklamodawcy zainteresowani obecnością w bloku reklamowym przy nadawanym tuż po serwisie informacyjnym "Pytaniu dnia" muszą liczyć się z wydatkiem rzędu 63,3 tys. zł.

Ponad 100 tys. zł za reklamę przy "M jak miłość"
Na 66,6 tys. zł wyceniono reklamę przy programie "Rolnik szuka żony", a na 62,9 tys. zł -przy emitowanym tuż przed nim serialem "Drelich".
Cena spotu przy serialu "Zaraz wracam" wynosi 38,8 tys. zł, przy "Ojcu Mateuszu" - 36,5 tys. zł, przy "Komisarzu Alexie" - 35,5 tys. zł, a przy serialu "Profilerka" - 41,2 tys. zł.
W TVP2 jak zwykle najdroższe są reklamy przy serialu "M jak miłość" - kosztują 101 tys. zł.

73,2 tys. zł kosztuje spot przy "Barwach szczęścia", 69,2 tys. zł - przy "Na dobre i na złe", 67,2 tys. zł - przy "Na sygnale", 59,5 tys. zł - przy serialu "Rodzinka.pl".
Emisja reklamy przy sobotnim "The Voice of Poland" to z kolei wydatek rzędu 88,8 tys. zł.
Biuro reklamy TVP jako pierwsze biuro reklamy tv podało ceny reklam na październik.











