Pierwszy odcinek reaktywowanego serialu telewizyjna Dwójka pokazała w sobotę 6 września o godz. 20.00, tuż przed startem nowej edycji "The Voice of Poland".
Według danych Nielsena, pochodzących z biura prasowego TVP, kontynuacja "Rodzinki.pl" przyciągnęła przed ekrany średnio 1,23 mln oglądających, dając stacji 10,5 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 12,43 proc. wśród osób w wieku 16-59 i 13,08 proc. wśród widzów w przedziale 16-49. To dane wraz z widownią poza domem.
W paśmie nadawania serialu TVP2 była liderem rynku w grupie 4+, pokonując Polsat, emitujący "Letnią klinikę skeczów męczących", TVP1 ("Pytanie dnia", "Profilerka: Jastre") oraz TVN ("Afryka Express").
Jak podaje TVP, w minioną niedzielę serial był najchętniej wybieraną pozycją w serwisie streamingowym Telewizji Polskiej.
Powrót kultowego serialu Dwójki
Najnowszy 17. sezon serialu "Rodzinka.pl" liczy 13 odcinków. Kontynuację perypetii rodziny Boskich ponownie wyreżyserował Patric Yoka, a w obsadzie znaleźli się aktorzy znani z poprzednich serii m.in. Małgorzata Kożuchowska, Tomasz Karolak, Agata Kulesza, Maciej Musiał czy Adam Zdrójkowski. Do tego grona dołączyła m.in. Helena Englert oraz nowi aktorzy dziecięcy.

Reakcje widzów
Opinie na temat powrotu "Rodzinki.pl" są podzielone. Część widzów cieszy się z powrotu ulubionych bohaterów, doceniając zmiany wprowadzone w nowym sezonie. Inni jednak krytykują serial za brak świeżości i sztuczność. Mimo to, produkcja cieszy się dużym zainteresowaniem. Warto dodać, że serialowi towarzyszy kampania promocyjna z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, którzy są ambasadorami marki Electrolux, głównego partnera produkcji.











