Telewizja TVN emituje "Kuchenne rewolucje" w czwartki o 21.35. Po trzech pierwszych odcinkach nowej serii średnia oglądalność programu wyniosła 940 tys. widzów, co zapewniło stacji TVN 9,10 proc. udziału w rynku wśród wszystkich odbiorców i 12,15 proc. w grupie docelowej 20–54 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Widownia rośnie z odcinka na odcinek: pierwszy miał 860 tys. widzów (w TVP1 nadawano wtedy mecz reprezentacji Polski), drugi – 930 tys., a trzeci – 1,03 mln.

W paśmie emisji programu TVN zajął drugie miejsce w grupie 4+ i także drugie w grupie 20–54. Liderem jest TVP1, za TVN znalazły się Polsat i TV4.
Rok temu podobna widownia
Jesienią 2024 roku po trzech odcinkach jesiennej serii "Kuchenne rewolucje" gromadziły 943 tys. widzów. Udział był niższy niż teraz – wynosił odpowiednio 8,57 proc. i 10,67 proc.
"Kuchenne rewolucje" to adaptacja amerykańskiego formatu "Kitchen Nightmares". Program z udziałem Magdy Gessler nadawany jest w TVN od 2010 roku. Za jego produkcję odpowiada firma Constantin Entertainment Polska.











